GlitterGlam Cosmetics - BRI & Honey


Glitters, wie houdt er nou niet van. Maar echte mooie cosmetische glitters zijn zo moeilijk te vinden, toen kwam GlitterGlam Cosmetics.


Een aantal weken geleden ontdekte ik GlitterGlam cosmetics, het zag er allemaal zo mooi uit.
En ik mocht twee producten naar keuze uitzoeken, dat was erg lastig want er is zoveel moois.

Maar mijn ogen vielen op twee prachtige glitters.





Toen ik BRI voor de eerste keer zag dacht ik echt OMG, deze kleur deze combinatie ik kreeg echt zo'n cinderella feeling. BRI is een holografic glitter 

Dit is wat GlitterGlam zegt over de holografisch glitters:

Holographic Rainbow Glitter

Steel de show met onze Holographic Rainbow Glitter. Het product is multifunctioneel, je kan het op je ogen gebruiken, maar ook op je lippen, op je gezicht etc. Wanneer het licht op het poeder valt, weerkaatst het alle kleuren van de regenboog.
Er zijn meerdere kleuren beschikbaar en ze zijn cruelty free.
De glitters zijn gemaakt van polyester.




Als je denkt aan de herfst dan denk je sowieso aan Honey, wat mij betreft de perfecte roestbruin-rode kleur. En hij is zo prachtig intens.

Honey is een Glitter diamond, waardoor deze super veel pigment heeft maar zeker ook lekker shiny is.


Hier heb ik de glitters geswatced, en als basis de illumasqua sealing gel gebruikt zodat het beter hecht.
Je kan hiervoor verschillende basissen gebruiken, denk aan bijvoorbeeld max fix+ of mixen medium.

Hieronder heb ik ook hele toffe looks gemaakt met de glitters, voor mijn instagram pagina so check it out.


BRI als glitterlip


Honey als pop of liner, prachtig voor Fall


BRI op het bewegend ooglid

Ik ben super blij met mijn ontdekking aan het merk Glitterglamcosmetics en mijn volgende bestelling is al onderweg, dus dat wil zeker weten wat zeggen.

Bestel de glitters bij:

Hoe breng je de Glitters het mooiste aan:






Geen opmerkingen

Een reactie posten