Colourpop Unboxing - oktober 2016



Tijd voor alle swatches en foto's van de mooie producten van Colourpop


We beginnen met mijn nieuwe lippies:





Van boven naar beneden:
Kween- Too lips- Zebra- Mess around 

Binnenkort swatch video


Mijn allereerste potloodjes van Colourpop en wauw wat zijn ze fijn, vooral Swerve gebruik ik heel vaak eigenlijk dagelijks. Ze hebben echt super goed pigment en blijven lang zitten.



Swerve - Crybaby


Flexitarian kwam helaas iets gebroken aan maar werkt nog super, want wauw deze highlither is echt zo mooi. Perfecte beige champagne kleur.


Wauw Echt wat een GLOW!


En als laatste van "mijn" bestelling 3 super mooie super shock shadows


Krinkle - Gameface - LIberty

Echt alle drie deze kleuren zijn het echt waard, super goed pigment en werken heel fijn.

Voor mijn moeder heb ik ook wat dingen  besteld die zie je hieronder:




Bill is een hele mooie matte taupe kleur en heel zacht van textuur, waardoor de kleur heel gemakkelijk blend.


En dan nog twee lippies een backup van Beeper en een nieuwe kleur Avenue


De perfecte matte bloedrode lipkleur



Ik ben weer helemaal blij met mijn nieuwe aankopen, en kijk alweer uit na de volgende unboxing met colourpop producten!







Geen opmerkingen

Een reactie posten