NYX Away we glow liquid highlighter


Highlighter, ik denk een musthave voor elke vrouw. En zeker als er steeds meer nieuwe uitkomen, vandaag test ik deze vloeibare van NYX.



Als je de highlighter zo ziet, doet het me een beetje denken aan een lipgloss qua verpakking. Lekker compact, en je ziet gelijk de kleur erdoorheen.


Om de highlighter aan te brengen ziet er een vrij grote ronde applicator aan het stokje, deze is super fluffy waardoor die ook mooi blend.

Dit is wat NYX zelf zegt over de Away we glow liquid highlighter:

Up, up and Away We Glow! Let yourself get carried away with our gorgeous, new liquid highlighter. This light-reflecting formula comes in nine wonderfully creamy yet lightweight shades. Give ’em a glow for irresistible illumination plus a shimmery finish. From soft to intense, the lighting you love most is totally buildable. Just dab and blend to add luminosity to any look.


In totaal zijn er 9 kleuren verkrijgbaar, variƫrend van wit tot champagne en zelf goud en lila.


Zelf heb ik gekozen voor de kleur Crystal glare, word ook wel beschreven als een white champagne pearl.

Wat een super mooie kleur, hij heeft een mooie glow en is heel mooi van kleur.


Hier zie je mijn huid zonder highlighter, met een niet al te glanzende foundation.


En hier heb ik de Away we glow liquid higlighter aangebracht, op mijn jukbeenderen en neus en cupidoboog. Als je houd van een echte glow from within, dan zal je in love raken met deze highlighter. Ik zelf houd wel van iets meer glow nog, maar voor een naturel look vind ik dit wel heel mooi.


En hier heb ik de Meraki cosmetics - Khione highlighter aangebracht over de away we glow heen.
En dan is de liquid meer een soort basis, en dan vind ik het ook wel heel erg mooi. 

Als je van een mooie subtiele glow from within houd, dan is dit echt je nieuwe beste vriend. En houd je van een mega glow, dan is het een hele mooie basis die de highlighter een extra sterke glow geeft. Voor de dagen dat je net even iets meer wilt shinen.

Een leuk product, verassend ook en tof dat ze er nog zoveel meer kleuren van hebben.

De away we glow liquid highlighter is exclusief te koop bij de Nyx store 
Voor de prijs van €9,40.

Geen opmerkingen

Een reactie posten