Nieuws uit Beautyland #2



Nieuwe dingen, uitproberen maar zeker ook te ontdekken. In deze nieuwe reeks op mijn blog, blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste toffe nieuwtjes uit beautyland.



Jeffree star velour liquid lipsticks nieuwe kleuren:

Voor het najaar voegde Jeffree twee nieuwe kleuren toe aan het assortiment, de kleur Leo & Flamethrower. Zelf spreekt de kleur Leo mij het meeste aan omdat ik niet zo van het oranje ben, maar het is echt weer een Jeffree bold lip!


Anastasia Strawberry liquid lisptick:

Van alle prachtige kleuren die Anastasia Beverly hills in haar collectie heeft, komt er een nieuwe aardbeien rode kleur bij en wauw wat is deze mooi zeg.


Mariah Carey x mac cosmetics:

Of de collectie ook naar Nederland komt is nog een geheimpje, maar dat de collectie bestaat is zeker. Wauw wat is dit mooi zeg, mij zelf spreekt vooral de mineralize skinfinsih aan met het gezicht van Mariah erin WAUW. En wie wilt er nou niet een glitter lipstick huls, nou ikke wel hoor.


Nieuwe Makeup-Geek producten:

We kennen makeup-geek natuurlijk van de prachtige eyeshadows, en ze breiden hun assortiment steeds meer uit. En nu zijn er dingen onderweg waarvan mijn hart een sprongetje maakt, o.a. nieuwe highlithers,wauw die kleuren. En ook liquid lipsticks, waarneer en waar alles verkrijgbaar word weet ik nog niet maar ik zal het voor jullie zeker in de gaten houden.


Benefit Wintersets:

Als het gaat om sets dan is Benefit zeker weten mijn favorieten merk, en zeker met de feestdagen kunnen ze niet achter blijven. Ze hebben een aantal hele toffe nieuwe sets, en ook een adventkalender dit jaar. Alles is al in de winkel en online te verkrijgen bij Douglas.


Huda Beauty Textured Shadows Palette Rose Gold Edition:


Toen ik dit palette voorbij zeg komen, dacht ik serieus wauw wat een kleuren en vooral welke combinaties je hier allemaal wel niet mee kan maken. Huda Beauty staat vooral bekend om de wimpers en de liquide lipstick(review volgt snel) maar nu dus ook dit prachtige palette.


Zo we zijn weer helemaal up to date wat betreft alle nieuwtjes uit Beautyland, als je nog vragen hebt stel ze gerust hierbeneden in de reacties.






Geen opmerkingen

Een reactie posten