Catrice allround contouring palette

"Contouren" het is helemaal hip, en er komen ook steeds meer contour palette.




Dit is hoe het contour palette eruit ziet, ik vind het er wel heel cheap uit ziet wat ik jammer vind. Maar de kleuren zien er wel goed uit, dus ik ben benieuwd naar de swatches.

Catrice allround contouring palette €3,99.


Hier zie je de 5 kleuren in het palette van dichtbij

koel bruin - warm bruin - lichte kleur - medium kleur - highlither


De koele bruin tint vind ik er erg goed uit zien, de kleur is erg mooie koel, de lichte kleur bevat het meeste pigment en dat zie je terug in de swatches. En al laatste is er nog een highlither in dit palette t vinden, met een zeer grove glitter maar hij ligt wel erg mooi op.


Als contourkleur heb ik de koele bruin tint gebruikt en als highlither de laatste kleur, je moet wel een paar keer in het palette met je kwast/vinger want ze hebben niet mega veel pigment. Maar daardoor kan je wel goed opbouwen en ermee spelen, wel raad ik aan er als je helemaal klaar bent met je make-up er nog met wat contour poeder en highlither overheen te gaan zodat de producten goed setten.

Ik heb een beetje een wisselende mening over dit palette, hij werkt wel goed maar heeft erg weinig pigment. Maar voor de jonge meiden die lekker willen oefenen met contouren, is dit palette wel echt een goeie toevoeging aan het assortiment van Catrice.

Wat is jou favorieten contourkit??






Geen opmerkingen

Een reactie posten