Benefit Speed brow


Vandaag review ik mijn gloednieuwe wenkbrauw gel van Benefit.




Benefit Speed brow €19.

Dit is hoe de speedbrow eruit ziet, en met een inimini borsteltje voor extra precisie. De gel is heel licht bruin, maar zorgt er vooral voor dat alle haartjes op hun plek blijven zitten.
Van mezelf heb ik hele wilde en vooral springerige haartjes, wat 'sochtends goed gaat zit 'avonds alle kanten op. Dus wenkbrauw gel zou je denken helpt je wel, maar helaas heb ik nog nooit de perfecte wenkbrauw gel gevonden. Dus wie weet hoe deze van Benefit me bevalt.



Voor & na

Wauw wat een verschil is dit zeg, mijn wenkbrauwen zitten gewoon echt super mooi op hun plek. De gel voel je ook niet te zitten wat ik heel fijn vind, en ookal droogt de gel wat in word ie ook niet kei hard.
Ik ben echt super blij met mijn nieuwe wenkbrauwegel, en kan iedereen met eigenwijze wenkbrauwen deze gel echt aanraden.


De benefit Speedbrow is exclusief te koop bij Douglas

Wat is jou favorieten wenkbrauw product??

Geen opmerkingen

Een reactie posten