L'oreal Nude magique cushion foundation


Cushion foundation's ze zijn niet meer weg te denken uit de winkels, maar duur zijn ze wel. 
Vandaag review ik deze van L'oreal om te kijken, of het goedkoper kan.



Dit is hoe de verpakking eruit ziet, de deksel heeft een mooie metallic gloed wat een tof effect geeft.



Als je het doosje opent, komt er een deksel en een sponsje te voorschijn. Dit sponsje vind ik zelf persoonlijk niet fijn voor dit product, want het is erg slap en zuigt veel product op.


Als je de deksel open maakt zie je de cushion, het is als het ware een soort sponsje die plat is gedrukt en helemaal vol gegoten is met foundation. Vernieuwend dat is het zeker, nou nog is even testen of ie ook naar me zin dekking geeft.



Hier nog even een close-up


Dit is hoe mijn huid eruit ziet zonder make-up, ik had wat last van puistjes op mijn voorhoofd en kin. En die waren ook een beetje rood, dus zo kan ik ook goed testen of de foundation de roodheid tegen gaat.


Dit is mijn huid met een laagje van de foundation en zonder poeder.

Opzicht ben ik niet ontevreden met het resultaat, hij geeft een mooi natuurlijk effect en zorgt voor een mooie healthy glow. Alleen helaas zie je de roodheid er nog wel doorheen, en dat vond ik wel erg jammer.


Ik besloot mijn plekjes nog een beetje extra aan te zetten op de roodheden, en dan zie je dat al een mooier resultaat geeft.


Dus als je opzoek bent naar een mooi natuurlijk foundation die goed op te bouwen is, dan kan je met deze foundation voor een leuke prijs een mooie egale look creëren.

Heb jij al eerder een cushion foundation geprobeerd??




Geen opmerkingen

Een reactie posten