Victoria Secret Sheer Love eau de toilette




Dat Victoria Secret body splashes heeft, dat is jullie natuurlijk niet ontgaan. Maar dat ze ook eau de toilette hadden, dat was nieuw voor mij.



Dit is het doosje van de geur, en in tegenstelling tot de bodysplashes. Zit er hier netjes een doosje om heen, en nog een leuke ook. Ik heb de geur Sheer Love al heel lang op me wishlist, en toen ik zag dat ze van deze heerlijke poederige geur ook een eau de toilette hadden. Wilde ik natuurlijk Sheer Love, ik kan niet precies vinden welke geuren er nu allemaal een eau de toilette hebben. Maar de meeste bekende bodyspalshe geuren, hebben bijna allemaal een eau de toilette. Ik draag de bodysplashes het liefst 'savonds voor het slapen gaan, en op warme dagen in de zomervakantie enzo. Maar deze eau de toilette, blijft wel zeker iets beter hangen dan de bodyspalshes. Ik hou zelf van hele zware geuren, en dit is dan weer vrij licht. Dus of het mijn parfums vervangt nee, maar deze ga ik zeker meenemen in mijn tas. Zodat ik waarneer dan ook, waar dan ook. Een heerlijke poederig licht luchtje kan opdoen, want hij ruikt echt heel lekker fris. 


Het flesje bevat 30ml, zodat je er wel een tijdje plezier aan kan beleven. White cotton en pink lilly, is wat de geur bevat. Je zou het eigenlijk kunne vergelijken met schoon bedegoed, of een net frisse was met zo'n heerlijke bloemige wasverzachter. Je zou het zelfs als geur voor bedegoed kunne gebruiken, maar bij mij gaat ie lekker me tas in en mee naar me werk en school.


Ik heb even gegoogled, en kwam een foto tegen van alle geuren die er te koop zijn. 

De Victoria Secret eau de toilette's zijn te koop bij:
Victoria Secret op Amsterdam Centraal.

Zover ik weet ook op schiphol, maar niet op internet.
Wie weet komt het nog naar de Etos, en zodra ik dat hoor laat ik het jullie weten 


Geen opmerkingen

Een reactie posten