Benefit They're real tinted primer


Benefit een van me favorieten merken, en zeker van mijn twee favorieten mascara's. Nu hebben ze een nieuwe mascara primer, hoe zou die bevallen??



Dit is wat benefit zelf zegt over het product:

WAAROM WE ERVAN HOUDEN
Uw partner in prime!
Tint, definiƫren en prime wimpers! Draag deze innovatieve, bruine primer geeft de wimpers geven een vederlicht, natuurlijke uitstraling. De getinte primer mascara om drastisch te verhogen lengte & scheiden voor de meest prachtige wimpers. De hoogwaardige gel formule is waterbestendig en voorzien van provitamine B5.

89% zei dat wimpers een natuurlijke uitstraling hadden 
91% zei dat het zacht genoeg is om 6 uur later nog lagen met mascara aan te brengen
94% zei dat het gedefinieerd wimpers zijn
92% zei dat het gestimuleerd lengte, lift en scheiding geeft.

Dus dat belooft wat, ik ben heel benieuwd.

Benefit They're real tinted primer €26

Dit het doosje van de primer, en omdat deze ook hetzelfde borsteltje heeft als de They're real. Lijkt het doosje erop alleen, deze is zilver gekleurd.


Niet alleen het doosje, maar ook de mascara zelf heeft een zilveren verpakking.


Dit is hoe het borsteltje eruit ziet, hij is iets smaller en langer dan die van de They're real mascara.
Ook heeft deze primer een bruine tint, zodat je hem ook opzicht zelf kan dragen.


(Van link naar recht: Zonder mascara- met de mascara primer
met de primer vanaf de zijkant- helemaal opgemaakt + rollerlash mascara)

Ik kan heel goed begrijpen dat je deze primer goed op zich zelf kunt dragen, en op zich is de kleur nog niet eens zo storend. Dit is juist een perfect product voor jonge meiden, die wel mascara willen maar het toch graag natuurlijk houden. Maar ook voor de oudere dames is dit prima voor op zich zelf te dragen, om dezelfde reden. 


Op deze foto heb ik de primer gebruikt + Rollerlash mascara. De combinatie is net zo geweldig als de They're real mascara + Rollerlash zoals ik ze altijd gebruik, vanaf nu ga ik deze primer elke dag gebruiken want wauw wat is deze fijn. Normaal had ik het niet zo op mascara primers, zo'n vieze witte laag onder me mascara nee bleh niks voor mij. Maar deze is mooi bruin, heeft een perfect borsteltje en zorgt er echt voor dat mijn lange stijlen wimpers de hele dag mooi omhoog en gekruld blijven.

Benefit is o.a te koop bij verschillende Douglas winkels en online.






Geen opmerkingen

Een reactie posten