Zoeva Pink elements complete eye set

Tijd voor de laatste Zoeva kwasten set die ik ging review, dit was dus het 2de cadeautje wat ik kreeg voor mijn verjaardag. En deze kwasten zijn heel tof gunmetal grey, met hot pink



Ook deze set komt in een super tof tasje, deze is vanwege de roze set dus taupe. En stiekem vind ik deze ook wel echt heel tof van kleur, en off course ga ik ook deze lekker bewaren.
Zoeva is redelijk qua prijs en perfect qua kwaliteit, en ook nog heel breed in keuze want wow er zijn zoveel sets te koop maar ook heel veel losse kwasten. Voor de visagiste die dit lezen, ik ken een heleboel visagiste die zweren bij de kwasten, dus mocht je een mooi merk zoeken en goed betaalbaar bij deze Zoeva is echt een uitkomst.

Zoeva Pink elements complete eye set €65

Concealer buffer 142:
Net zoals in de vegan face set, zit ook in deze set deze mega bekende kwast. En natuurlijk is ook deze net zo fijn als de kwast in de vegan face set

Luxe smoky shader 234:
Eigenlijk is deze kwast goed te vergelijken met de Mac 219, een van Mac's best verkochte kwasten.
Dus dat heeft Zoeva slim bedacht, eigenlijk is dit daarom ook gewoon de perfecte oogschaduw kwast.
Zelf vind ik deze het fijnst voor het hele ooglid, maar hij is zelfs voor onder je oog fijn.

Luxe crease 228:
Dit kwastje doet me erg denken aan een kwast die ik heb van Real techniques bold metal, alleen dit is de kleine versie. En daarom vind ik deze veel fijner, vooral voor kleine dingen zoals me onderste wimperrand en de binnenste ooghoek daar is deze geweldig voor.

Luxe petit crease 231:
Weer een kwast die ik al heb, maar dan is dit de nieuwe en verbeterde versie. Maar daardoor kan ik ze wel goed vergelijken, of dat ze beter zijn geworden of juist niet. Wat me gelijk opvalt is dat de kwast veel steviger is geworden, en dat merk ik vooral aan het aantal haartjes hij is echt een stuk dikke geworden. Daardoor is het echt meer een crease kwast geworden dan een blending kwast, maar dat is juist wat moeilijk te vinden is dus dat vind ik helemaal niet erg.

Luxe defined crease 224:
Deze kwast vond ik toch zo raar, hij deed me denken aan zo'n oude verf kwast waar je vroeger met waterverf mee verfde op school. Maar I was wrong, dit is echt een hele fijne blending kwast door zijn vorm. Want door de vorm kom je juist heel makkelijk tussen de harde lijnen, en daardoor blenden deze nog veel mooier.

Smudger 226:
De perfecte kwast voor het blenden van de onderste wimpelend, deze prikt niet is niet hard en daarom perfect daarvoor. Kort maar, krachtig.

Detail shader 237:
Wederom weer zo'n aparte vorm, maar wel echt inimini. En daarom weer super handig voor kleine stukje, zoals je binnenste ooghoek aanzetten of glitter op je ooglid aanbrengen.

Brow line 322:
De perfecte goedkope versie van mijn favorieten kwast van Illumasqua, namelijk de angled brush. Al is de zoveel kwast wel iets korter van haartjes, maar de vorm en scherpte is identiek aan elkaar. Ik gebruik mijn illumqua angled brush voor concealer, om deze aan te brengen onder mijn wenkbrauwen. Maar daardoor kan ik er niet mijn wenkbrauwen mee inkleuren, en een tweede aanschaffen was ik eigenlijk niet van plan. Maar dat hoeft nu ook niet meer, want zie hier de brow line van Zoeva.

Luxe crease 228:
Dit is mijn favorieten blending kwast, ze hebben hem dus nog steeds. Hier heb ik er zelfs twee van zo fijn vind ik deze, maar ze hebben hem wit gemaakt dus. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want daardoor gaat ie er juist veel eerder viezig uitzien van alle kleurtjes.

Fine liner 315:
Ik denk dat dit het enige kwastje gaat zijn wat ik niet veel of niet zal gebruiken, waarom nou heel simpel ik gebruik geen gel eyeliner althans bijna nooit. Die knip erin is wel heel slim gedaan, daardoor kom je goed dicht tegen je wimperrand. Maar als ik dan weer is gelliner gebruik, dan gebruik ik natuurlijk wel de fine liner.

Luxe soft definer 227:
Ja, daar is ie dan. De Mac 217 dupe, maar dan de Zoeva versie en een tiental extra.
Ik heb deze kwast echt recht naast elkaar gelegd en het enige verschil is dit van mac heeft iets langere haartjes, maar het scheelt amper iets. En ook in gebruik is het enige verschil dat die van Mac misschien iets steviger is, maar deze van Zoeva is zeker een goeie dupe. Overigens ook los te koop, dus heb je nog geen Mac 217 ga dan voor de Zoeva 227.

Wing liner 317:
Ook dit kwastje zou ik eerder gebruiken voor me wenkbrauwen, als waarvoor hij bedoeld is.
Simpelweg omdat ik geen gelliner gebruik, maar als concealer kwastje voor je wenkbrauwen is deze super. Lekker smal, maar wel goed scherp waardoor je je wenkbrauwen super strak kan maken.

Jeetje wat een kwasten zeg, maarja dat wist ik van te voren natuurlijk. Ik ben ook met deze set super blij, en lokaal lijken veel kwasten op kasten die ik al heb of heb gehad zijn deze echt super. Ben vooral helemaal weg van de kleur dat hot pink en gunmetal grey, echt zo heerlijk niet standaard.
Ze hebben ook een Faceset van de pink elements lijn, dus ben je daar nou benieuwd naar zou ik zeker even een kijkje nemen.

Te koop bij:

&

Geen opmerkingen

Een reactie posten