Yves saint laurent Black opium floral shock


Een nieuwe Black opium, zou deze net zo lekker zijn of word het steeds beter?


Allereerst WAUW deze parfum fles, ik denk mijn mooiste in mijn hele stash. De parfum zit helemaal vol met glitters(ze geven gelukkig ook niet af), en ze lopen echt prachtig over van kleur. 


De verslavende geur Black Opium van Yves Saint Laurent omhuld door een opwekkende frisheid. De warme senualiteit van zwarte koffie vermengd met de frisse gedurfde noten van citrus en witte bloemen. Tussen een coole geraffineerdheid en een brandend verlangen, Black Opium Floral Shock is een onweerstaanbare shock van sensualiteit. Een dorst naar sensualiteit, een bijtende frisheid die u omver blaast, maar u tegelijkertijd doet verlangen naar meer.




Topnoten: Bergamot, Citroen, Peer en Fresia
Hartnoten: Gardenia, Oranjebloesem, Solar notes en Witte bloemen
Basisnoten: Amberhout, White Musk en Koffie

Vooral de bergamot en de koffie zijn duidelijke geurnoten die aanwezig zijn, je zou verwachten dat koffie een hele sterke geur heeft. Maar deze parfum heeft het mooi geneutraliseerd met zoetere en houtachtige geurnoten. Waardoor het wederom een sterke warme geur is, zoals we van Black opium gewend zijn. Maar net is specialer door de koffie geur, en ook de peer ruik je door de dag heen goed en die maakt het geheel wat fruitiger.

De geur is erg bijzonder en door de dag heel word ie ook steeds interessanter  meestal ben ik gewend van geuren dat ze na hun "hoogtepunt" steeds softer worden. En deze blijft heel warm en sensueel aanwezig, en dat vind ik toch wel erg bijzonder.


Zeker weer een mooie parfum om aan mijn collectie te voegen, ik vind hem zelfs iets spannender dan de gewonen Black opium. Echt een geur die ik vaak ga gebruiken.
I love it <3

De geur is o.a te koop bij Douglas
De prijzen van de parfum:
30ml €70,30
50ml €97,00
100ml €130,66

Deze prijzen zijn exclusief korting, maar er is regelmatig 20% korting op alle geuren.

1 opmerking