Nyx Pro foundation mixer white blanc


Te donkere foundations, ik denk dat we ons er allemaal wel aan irriteren. Deze pro foundation mixer zou alle te donkere foundations weer kunnen oplichten naar je juiste kleur, maar werkt deze goed genoeg?


De pro foundation mixer zit in een doosje.


ik ben gegaan voor de kleur white blanc, deze is echt puur wit. En zou elke foundation zo licht als nodig is kunnen maken, zonder de foundation van substantie te laten veranderen.


Dit is wat Nyx zelf zegt over dit product:

Your custom shade is just a Pro Foundation Mixer away! Our new shade mixers are designed to adjust the tone, shade and finish of any liquid foundation, resulting in a truly perfect match.



De tube heeft een taps toelopend puntje, waardoor je zelf heel goed de hoeveelheid kunt bepalen.


De primer zelf is echt wit zoals je hierboven kunt zien.

Daaronder heb ik een foundation geswatched, en daaronder heb ik ze gemengd en zoals je ziet is de substantie nog steeds hetzelfde maar de kleur een tikje lichter.
Je kan uiteraard zoveel toevoegen als nodig is

Het fijne aan dit product is dat de foundation niet veranderd van finish, want dat is niet wat ik wil dat de primer toevoegt. Lichter word de foundation zeker weten, en dat kun je zo licht maken als je zelf wilt. Nooit meer te donkere foundations die je vervolgens kan weggooien, ik teken ervoor.


Mijn gezicht zonder make-up.


Mijn gezicht met foundation in combinatie met de pro foundation mixer, en echt de perfecte kleur voor mij.


en hier heb ik de rest van mijn make-up gedaan, je ziet dat de finish van de foundation nog steeds hetzelfde is. En de kleur matcht super, terwijl deze foundation voor mij eerst aan de donkere kant was.


Wat een topper dit! De redding voor iedereen die per ongeluk toch een te donkere foundation heeft gekocht. Ik gebruik hem heel vaak, en ben zelf ook erg benieuwd naar de andere kleuren. Want zo kun je ook je foundation juist donkerder maken, en zelfs de ondertoon naar eigen wens maken.


De Nyx foundation mixer is exclusief te koop in de Nyx store







Geen opmerkingen

Een reactie posten