De 20 food vragen tag


Ik ben dol op tags, het was alweer veel te lang geleden dat ik er eentje met jullie deelde.
Maar vandaag gaat deze over eten, veel leesplezier.

1:Wat is je favoriete ontbijt?


Ik ben dol op muesli, en dan het liefste met aardbei. En de Danone kokos limoen kwark is ook echt een aanrader zo lekkere combinatie. Met een glaasje optimel, mango passievrucht.

2: Hoe drink je je koffie?


Ik drink eigenlijk zelde koffie, maar als ik het drink dan meestal een latte of een caramel frappucino van de Starbucks.

3: Wat zit er op je lievelingsbroodje?


Ik ben dol op belegde broodjes, vooral met mozzarella en pesto. En als er ook nog carpaccio op zit, en pijmboompitjes en rucolla. I love it <3

4:Soep of salade?

Met beide gerechten ben ik een beetje moeilijk, een grote kom verse tomatensoep vind ik jummie. Maar ik hou ook heel veel van, mijn moeders eigen gemaakt koude pasta salade.

5: Wat is je favoriete kookboek?


Zelf ben ik niet zo'n keuken prinses, en ken daardoor niet heel veel kookboeken. Maar de allerhande snuffel ik graag eens in, om samen met mijn mams lekkere gerecht te proberen.

6: Nooit meer zoet of nooit meer hartig?


Aaaaaa wat een vreselijke vraag 🙈 Ik ben zowel een zoetekauw als dol op hartig. 
Maar ik denk op de lange termijn dat ik zoet sneller zat zou zijn, dus kies ik toch voor hartig.

7:Welke keuken (land) is je favoriet?


Ookal is sushi mijn favorieten eten, kies ik voor de italiaanse keuken. Pasta, pizza, spaghetti.
Ik ben er dol op!

8:Wat is je meest ultieme guilty pleasure?


Spekjes <3
Ik haal ze expres niet te vaak in huis, want anders eet ik de hele zak leeg.
Oepsie🙈

9:Wie is je grootste inspiratiebron?

Hier hoefde ik totaal niet lang overna te denken, mijn moeder is echt een topper in de keuken.
Is ook best creatief, en daarom ben ik zo blij met haar kookkunsten.
En zij inspireert mij telkens weer, zeker als ik over een paar jaar op mezelf zou gaan wonen.
Zijn er een heleboel van haar recepten, die ik met heel veel plezier ook zou willen maken.

10:Thuis koken of uit eten gaan?


Dan ga ik toch voor uit eten, ookal heb ik thuis ook altijd lekker eten. Vind ik het ook leuk om nieuwe restaurantjes te proberen, of dingen die je thuis lastig zelf kunt maken.

11:Wat is je lievelingsrestaurant?


Shiki sushi & lounge in Rotterdam is echt mijn favoriet.

12: Boodschappen doe ik bij…

Meestal bij de Albert Heijn, en neem dan natuurlijk altijd de nieuwe allerhande mee.

13:Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..


Sushi <3 en dat zal denk ik altijd zo blijven.

14: Zwarte koffie?


Nope, niet voor mij :)

15:Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?


Een vaatwasser, ik hou van shiny glazen en borden 💎

16: Mijn favo snack is…


Heel simpel, maar zo lekker. Tomaat met peper en zout <3

17:Wat zit er op jouw pizza?


Allereertste mozarella, olijven en rode ui vind ik wel erg lekker. En voor de rest de standaard ingrediënten erbij.

18: Wat is je favo cocktail?


Cosmopolitan🍹

19: Wat lust je echt niet?


De geur alleen al, BLEH :(

20: Mijn favoriete foodblog is…


De recepten van Willemijn & Martine zijn echt zo jummie.


Zo dat was het dan weer, jullie zijn weer wat meer over me te weten gekomen door dit artikel.
Ik vond het een hele leuke tag, en mocht jij nou zelf een blog hebben neem hem dan zeker over.


Geen opmerkingen

Een reactie posten