Nyx Gotcha covered concelear


Een goede concealer is vaak nog niet zo makkelijk, en eentje met optimale dekking dat blijft een zoektocht. Of zal ik vandaag mijn nieuwe favoriet vinden?



Net als vele Nyx producten komt de Gotcha covered concealer in een doosje.


De concealer zelf zit in een tube, met een puntje waardoor je zeer makkelijk de hoeveelheid kunt bepalen zonder product te verspillen.


Ik heb gekozen voor de kleur 02 Light, de dekking zie je op mijn arm al goed dus dat belooft wat.


Hier zie je mijn huid zonder make-up, ik heb snel last van roodheid en puistjes op mijn wangen of kin.


Hier heb ik foundation aangebracht, je ziet dat het mijn roodheden wel bedekt zijn maar nog niet volledig.


Tijd om de concealer aan te brengen!


Zoals je ziet is mijn huid nu een stuk rustiger na het gebruik van de concealer.


Het geeft een natuurlijk effect en doordat de concealer ook een beetje matte is blijft ie naar mijn idee beter zitten. 

Wauw wat is dit een fijne concelear zeg, goeie dekking mooie finish wel een beetje droog zo af en toe maar met een goeie vochtinbrengende dagcreme of een hydraterende primer is dat al veel minder.


Ik gebruik deze concealer nu bijna elke dag, om mijn onzuiverheden mee te camoufleren en dat werkt echt super. Waterproof is lastig te testen vind ik persoonlijk, maar hij blijft absoluut te hele dag zitten zelfs zonder dat ik er een primer onder doe. En zelfs voor de dagen dat ik bijna geen make-up op wil doen, breng ik deze fine vriend aan op mijn onzuiverheden en geeft het wederom een heel mooie natuurlijk effect.

Ik ben fan!

De Nyx Gotcha covered concealer is verkrijgbaar bij de Nyx store in Amsterdam aan de Kalverstraat voor €7,65 8ml



Geen opmerkingen

Een reactie posten