Alaïa Eau de parfum

Ik ben dol op parfum, en zeker nieuwe ontdekkingen die groot favoriet worden. Vandaag heb ik weer een parfum om te reviewen voor jullie.

Van mode tot parfum, Alaïa is een gevierd Frans Haute Couture merk dat schoonheid in alle vormen voorop stelt. Met de lancering van zijn eerste parfum biedt Couturier Azzedine Alaïa ons een uitnodiging tot een tijdloze wereld. 

Een moderne creatie

Alaïa Paris Eau de Parfum is een moderne creatie met zowel koele als warme noten. De top geeft een frisse impressie met luchtige noten en roze peper. In het hart, een abstracte bloemige indruk van fresia en pioenroos . Door de leder- en muskachtige basisnoten voelt het parfum als een tweede huid aan. Alaïa Paris Eau de Parfum is een tijdloze geur die mysterie opwekt, net zoals de couture van Alaïa.

Een emblematische flacon

De flacon is gemaakt van zwart doorschijnend glas dat is versierd met het iconische laser-cut motief van Alaïa. De luxe dop is afgewerkt als een rol gouddraad, een eerbetoon aan het vakmanschap van de couturier.




Top noten: frisse impressie– luchtige noten en roze peper.

Hart noten: bloemige indruk – fresia en pioenroos.

Basis noten: gevoel van een tweede huid – dierlijke en muskachtige noten.




De geur doet me ergens verweg denken aan mijn grote favoriet van Thierry mugler, Alien.
Ik zelf houd wel van kruidige zwaardere geuren die toch een bloemige hartnoot hebben. Ik vind de flacon van Alaïa erg tof, het geeft me inderdaad wel een fashion gevoel geven. 
Inmiddels heb ik nu ruim 2 maanden deze parfum in mijn collectie, en hij is een groot favoriet geworden van mij.

De prijzen:
30ml : €58,93.
50ml: €86,35
100ml: €119,89

Exclusief bij Douglas verkrijgbaar en bij Douglas online.

Geen opmerkingen

Een reactie posten