Benefit B.Right On Girl holiday set


Elk jaar heeft Benefit met de Feestdagen weer super leuke sets te koop, en dit jaar ga ik er ook een voor jullie uittesten.



Allereerst WAUW Benefit, wat hebben jullie toch altijd super toffe verpakkingen. 
Dit jaar hebben ze een aantal girls in hun Assortiment, een adventskalender en toffe sets.

Een van de girls trok het meest mijn aandacht, en dat is de B.right on girl.

Mijn girl bestaat uit een soort stevig blik, met super toffe kleuren en vormgeving erop.
Bij haar hoofd kun je de deksel eraf halen, en daar zitten de goodies in.


Op de deksel kun je zien welke goodies er allemaal in zitten, super handig ook!


Total moisture gezichtscrème 

Het product wat echt in het zonnetje staat in deze girl, dat is de Total moisture facial cream.
Ik vind de vormgeving van de skincare van Benefit echt super tof, het is lekker licht en fris van kleur. 
Maar de dop is dan een soort kurk, super leuk bedacht als je het mij vraagt.



Dit is wat Benefit zelf zegt over de crème:

Zeg maar dag tegen droge huid en hallo tegen hydratatie!

Deze gezichtscrème biedt geconcentreerde hydratatie voor een stralende en frisse teint. Ons exclusieve tri-radiance complex zorgt ervoor dat de huid vochtreserves aanlegt en dat de vochtbarrière wordt versterkt. Bevat mangoboter, een natuurlijk verzachtend ingrediënt op plantaardige basis dat vochtinbrengend werkt.
- Directe vochtinbrenging
- Duurzaam
- Voor normale tot droge huid
- 100% gaf aan dat de huid intensief van vocht werd voorzien


De creme is heel vol van structuur, bijna zachte boter. Heerlijk voedend doet de crème overkomen.

Ingredients
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, HYDROGENATED LANOLIN, SQUALANE, GLYCERIN, METHYL TRIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE, STEARYL ALCOHOL, PEG-8, PENTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE, CETETH-20, ETHYLHEXYL PALMITATE, DIMETHICONE, BETAINE, DECYLOXAZOLIDINONE, PHENOXYETHANOL, CETYL ALCOHOL, FRAGRANCE (PARFUM), PALMITIC ACID, STEARIC ACID, STEARETH-25, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, STEARETH-21, TETRASODIUM EDTA, TOCOPHERYL ACETATE, CARBOMER, XYLITYLGLUCOSIDE, AJUGA TURKESTANICA EXTRACT, SORBITOL, ANHYDROXYLITOL, SODIUM HYDROXIDE, ALGIN, XYLITOL, CELLULOSE GUM, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, POLYVINYL ALCOHOL, BHT. N° 05420/N


Mijn huid is in het najaar altijd een heel stuk droger, zelfs soms met velletjes.  En deze crème is erg vochtinbrengend zonder dat mijn huid er extreem vet van word. De crème is ook een hele mooi basis voor je make-up, het zorgt ervoor dat mijn huid mooi egaal blijft. Ja, ik ben mega blij met de total moisturizer echt perfect voor mijn winterhuidje.

Mijn huid voor & na gebruik van de Total moisture facial creme



Verder zitten er nog 3 mini's in deze girl:

the POREfessional face primer

 

The professional, nummer #1 best verkochte primer. En denk voor iedereen zeker niet onbekend.


De populairste primer mag ik wel zeggen, van heel Beautyland. 
Een super leuke verpakking lekker girly, maar toch een power woman product.
Ik testen deze primer uitgebreid.


De substansie is een beetje huidskleurig, en voelt heel glad aan op de huid. 
Ik merk gelijk dat het mijn huid op de een of andere manier invult, de porien zeg maar.

Dit is wat Benefit zelf zegt over The Porefessional:


Poriën... wie niet weg is, is gezien!

Laat poriën en fijne lijntjes snel verdwijnen voor een superzachte huid. Breng alleen deze zijdeachtige, lichtgewicht balsem aan of gebruik 'm onder of over je make-up. De doorschijnende formule bevat derivaten van vitamine E die de huid beschermen tegen vrije radicalen.
- Zonder olie
- Past bij alle huidtinten
- Zorgt ervoor dat je make-up beter blijft zitten



Voor & na de Poreffesional te hebben aangebracht(let vooral op mijn neusvleugels)




Mijn huid zonder de primer & mijn huid met make-up op.



Zoals sommige van jullie weten ben ik allergisch voor sommige siliconen in primers, ik krijg er namelijk puistjes van. Dus bij de porefessional was ik al sceptisch, maar na bijna een halve maand gebruik. Ben ik alleen maar onwijs te spreken over deze primer, hij maakt de huid zichtbaar egaler maar op een mooie natuurlijke manier. Zonder mijn huid heel vet te maken, of zwaar aan te voelen.
Ja, ik begrijp zeker weten waarom deze primer zo populair is!

firm it up! eye serum 


  • Firm it up eye serum, is een van de nieuwste producten en hier ben ik zo onwijs benieuwd naar.
Zo een mini oogcreme/gel, heb ik nog nooit gezien.
Zo schattig, ook deze is weer leuk vormgegeven met de toffe mint kleur.
Dit is wat Benefit zegt van de Firm it up eye serum:

Ga voor een strakke oogcontour!

Firm it up! oogserum helpt de tere huid rondom je ogen zichtbaar strakker en helderder te maken. De lichte textuur trekt in een paar seconden in, zodat je huid fris, glad en zijdezacht aanvoelt. Een voelbaar stevigere huid, een zichtbaar helderdere huid. Bevat ons exclusieve Tri-Radiance Complex™ dat de huid onmiddellijk en langdurig van vocht voorziet.

Firm it up aangebracht & uitgesmeerd

- maakt de huid onder de ogen zichtbaar helderder
- lichte textuur
- hydraterend



    Voor & na

Ik ben echt om, wat is dit een fijne oogcreme, het is een soort gel substantie maar hydrateerd echt optimaal. Je ziet op de foto's de huid rondom mijn ook richting me neus, op de eerste foto best droog is. En na gebruik met de firm it up is dat zoveel minder, en dat is zo fijn als basis voor je concelear.


instant comeback facial serum 




Ik ben dol op serums, zeker te weten in de winter want dan heeft mijn huidje het ook best wel nodig. 

Je bent er klaar voor, gorgeous! 

Hé vermoeide, droge huid... dit is je kans om opnieuw te beginnen! De formule met tri-radiance complex wordt snel opgenomen door de huid en helpt beschermen tegen de zichtbare gevolgen van veroudering. Een vermoeide huid ziet er weer strak en gehydrateerd uit en voelt steviger en zachter aan. Verbetert de effectiviteit van alle huidverzorgingsproducten dramatisch.

- Laat de huid er jonger uitzien
- Je huid ziet er frisser uit
- Voor dag en nacht


Het serum is behoorlijk vloeibaar, maar smeert daardoor wel heel fijn uit. De huid neemt het serum ook snel op, en is echt een toevoeging aan je dag/nacht crème.

Voor & na gebruik van het instant comeback serum

Op de foto's is mijn huid een beetje onzuiver, maar je ziet wel echt dat het een stuk meer gehydrateerd is op de na foto. En dat is wat mijn huid ook gelijk merkte na gebruik van het serum, doordat ik natuurlijk 19 ben is de vermoeidheid of lifting lastig te testen. Maar mijn huid voelt zich heel fijn bij dit serum, dus ja ook over dit product ben ik zeer tevreden.

Wauw, wat een super set. Voor de prijs van een full size pot hele fijne crème, waar ik heel blij mee ben. Heb ik 3 nieuwe producten kunnen testen, en 3 hele goeie ontdekkingen gedaan. Plus nog een super leuke doll om producten in te doen, of in mijn kamer te zetten.  LOVE IT

Hier even een overzichtje van alle andere sets & dolls die er te koop zijn exclusief bij Douglas.



Welke kerstset heb jij gescoord van Benefit, of welke staat er nog op je wishlist?

2 opmerkingen

  1. Superleuke set! Ik ben al een tijdje benieuwd naar de porefessional en die oogcreme, dus heel fijn dat je die erbij krijgt om te testen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt mega voordelig, ik ga er denk zelfs nog een kopen als mijn total moisturizer crème op is :)
      -xoxo-

      Verwijderen