M∙A∙C #VIVAGLAM ARIANA GRANDE 2


Mac Viva Glam Ariana Grande 1 was een groot succes, en het is weer tijd voor de najaarskleur nummer 2. 



Net als de vorige collectie bestaan deze weer uit een lipstick, en een liglass in twee verschillende tinten. 

Op het eerste gezicht spreekt de lipstick mij het meeste aan, zo'n super toffe donkere lila tint.

Viva Glam Ariana Grande 2 lipstick €20.
matte orchid pink 

De prachtige rode Viva Glam verpakking, vind ik super tof bij de kleur lipstick.

Ik ben echt verliefd op deze kleur, net als de vorige lipstick. Maar deze is dan weer juist de knal kleur van het stel, ik heb momenteel assig tegen grijzig aan haar. En dat vind ik zo tof met zulke kleuren lipstick, dus ik kan jullie alvast beloven dat ik deze sowieso zal reviewen.


Viva Glam Ariana Grande 2 lipglass €19
 shimmering neutral mauve 

De kleur van de lipglass spreekt me een stuk meer aan dan de vorige, deze heeft wel echt meer een kleur erin. En ook nog een hele mooie ook, zeker bij koele types. 

Ik kan niet wachten tot ik deze beauty's mag gaan uitproberen, ze zijn vanaf September verkrijgbaar zowel in de winkels als online.

Welke van deze twee beauty's ga jij scoren??


Geen opmerkingen

Een reactie posten