Sleek Solstice highlighter palette




Een van de meest besproken highlithers van dit moment, nikkietutorials,jeffree star.
Wie is er geen fan van dit palette, maar vind ik hem ook zo mooi?



Sleek Solstice highlighter palette €13,99 


Het doosje bestaat uit een goud metallic doosje, er zit een grote spiegel in en als je hem opent zie je de 4 highlithers. Verder zit er nog een kwastje in, maar heel eerlijk van mij had ie eruit gemogen ik gebruik liever of mijn vingers of de real techniques bold metals definition blush brush.


Ecliptic - Hemisphere

Subsolar - Equinox

Dit zijn ze dan de 4 prachtige highlithers, althans zo zien ze er uit maar hoe is het pigment.


Zonlicht - Flitser

De kleur Ecliptic is de enige kleur die echt creamy is maar ik vind het persoonlijk de minst mooie kleur, hij is wel iets glanzend maar voor de rest vrij subtiel.
lila ik wist het niet hoor met Hemisphere maar wauw wat is deze tof, echt een hele bijzondere kleur waarbij je een toffe paarse gloed krijgt.
Subsolar, Nikkie haar favoriet en zeker voor blanke meiden met een lichte huid is deze geweldig. Echt een hele mooie warme kleur die perfect oplicht.
En last but not least jeffree's favoriet, equinox is echt een peach tint die er voor zorgt dat je highlither mooi warm blijft als je daar van houdt.



Goed dan de conclusie, wat een pareltje is dit zeg en dat voor deze prijs. Ik snap de hype eromheen wel het is echt voor ieder wat wils maar ook zeer opbouwbaar, je zou van everyday tot drag kunnen.

Ik ga dit palette zeker vaker gebruiken, en ook bij vriendinnen om ze is kennis te laten maken met de power of highlither want daar is dit palette echt perfect voor

Sleek solstice highlighter palette is o.a te koop bij themakeupspot

Geen opmerkingen

Een reactie posten