Colourpop bestelling


Dat mijn nieuwe liefde het prachtige merk coloupop is dat is volgens mij wel duidelijk, deze foto's zullen het nog iets meer verduidelijke.


 Birthday boy 

Colourpop bestaat 2 jaar woooohooooo!
en daarvoor krijg je bij elke bestelling (inmiddels is ie uitverkocht)
deze prachtige oogschaduw er gratis bij, HOE TOF.


De verpakkig van Birthday boy is weer anders dan anders, deze is namelijk een soort paars achitge bordeaux kleur. Ik persoonlijk vind het erg mooi, en heeft zeker een toevoeging op deze kleur.



Maar dan de kleur, op de foto lijkt het een beetje een medium brown tint en dat klopt ook. Maar als je heel goed kijkt zie je de prachtige lila gloed in de kleur, en deze maakt echt dat dit zo'n mooie kleur is want wauw wat is deze bijzonder.

Ik heb de kleur nu al een aantal keer gebruikt en ik ben echt zo blij met deze kleur, sorry als ik mensen nu een beetje lekker zit te maken maar deze is echt prachtig.



Alchemy

Een nieuwe finish dat is Alchemy een glitter sheer, eerst dacht ik naja dat is vast gewoon weer zo'n dood gewone highlither maar niets was minder waar.


Op het eerste gezicht lijkt Alchemy een beetje een peachy tint.

Top coat dat is het woord hoe ik deze kleur het beste ga kunnen omschrijven op zichzelf is Alchemy een heftige glitter kleur maar met niet veel pigment, omdat de kleur namelijk veel meer uit glitter bestaat. Vooral over een matte of semi shimmer kleur heen, is Alchemy een prachtige kleur.



Blondie


Wie de Dipbrow van anastasia niet kent, nou die heeft wat mij betreft onder een steen gelegen!
Nee hoor geintje, en colourpop dacht dat kunnen wij ook en nog veel beter.
Ik las zoveel over deze creme brow gel en de bijpassende potloodjes, dat ik dacht die moet ik ook hebben. De kleur vond ik zo moeilijk om te kiezen, ik twijfelde tussen de kleur blondie en de kleur dope taupe. Ik ben toch gegaan voor blondie zodat ik altijd als ie te licht zou zijn, donkerder kan maken met een wenkbrauw poeder of potloodje.


Want wauw wat zijn dit fijne producten zeg voor die prijs, het is echt on voor stelbaar.
Wat ik vooral heel fijn vind is de dekking van de creme brow gel, en hoe strak je ermee kan werken wauw het heeft al mijn verwachtingen waar gemaakt.


En dan de lipproducten toevallig heb ik van alles 1 gekozen 
1 lippiestix
1 ultra satin
1 ultra matte

Poison

deze kleur zag ik op colourpop en vond deze kleur zo tof, maar toen ik deze kleur binnenkreeg en ging swatchen viel die me een heel klein beetje tegen.


Dat de lippiestix prachtig zijn dat weten we inmiddels wel, maar deze is een heel stuk roder dan ik verwachtte en daardoor was ik een beetje teleurgesteld. Het is een mooie diepe rood die net niet te donker is en net niet te licht.

Londen Fog

Toen ik London Fog voor het eerst zag dacht ik wat een toffe kleur, die moet ik hebben. Zo knal rood dat ie richtig roze gaat dat is London Fog.


Wauw wat een heerlijke knal kleur is London Fog als je van roze rode kleuren houdt en een lekkere volle tint, dan is London Fog echt een heerlijke kleur.


  Chilly Chilli

Toen ik Eline een tijdje geleden zag met deze lipkleur op dacht ik, wat een geweldige kleur. En ondanks um in me vorige bestellingen niet in me winkelmandje te hebben gedaan, bleef deze kleur maar in me hoofd rondspoken en nu ben ik er toch voor gezwicht.


En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb want dit is echt een kleur voor mij, de kleur lijkt erg op frick'n frack maar is donkerder en iets koeler van kleur. Het is best een kleur waar je lef voor moet hebben, maar als je van dit soort kleuren houdt dan is Chilly Chilli echt een kleur voor jou.

Wat ben ik toch ook een Colourpop Fanatic, wil je er ook een worden word dan nu lid van de Facebook pagina en duik lekker de wereld van Colourpop in!


Geen opmerkingen

Een reactie posten