Urban Decay - Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer


Een goeie concelear vind ik echt heel belangrijk, vandaag test ik deze van mijn favorieten merk Urban Decay.


 De concelear komt in een mooi goude doosje, en de concelear zelf is vrij strak met een mooie applicator.


NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER: €24,70


De allerlichtste kleur was helaas uitverkocht, dus koos ik voor meer me eigen huidskleur. Ik koos voor medium light, en stiekem is deze iets aan de donkere kant maar op mijn huid valt het best wel mee.

Dit zijn alle kleur in totaal, er is zelfs een dark dus ook voor onze black beauty's is er een goeie kleur.
Zelf wil ik de volgende keer voor fair of light neutral gaan, omdat ik een concelear die ook highlith geweldig vind.


Hier is de swatch van medium light, je ziet dat ie ietsje donkerder is dan mijn eigen huidkleur maar het valt echt heel erg mee. De concelear zelf is erg romig en goed gepigmenteerd, maar dek vooral ook echt super goed en dat vind ik echt het allerbelangrijkste aan een concelear.


Voor                                                                                Na

Hier kan je goed het verschil zien wat de concelear dus doet, hij legt als het waren een laagje over mijn ietsjes donkere kringen heen. En door de kleur highlith ie nog een klein beetje, want ik denk als je de lichtste kleur zou hebben. Zou deze concelear ook super mooi oplichten, hij trekt een klein beetje in je lijntjes. Dus goed AFPOEDEREN, en hem mooi blenden in je huid ik heb hiervoor een beautybender gebruikt.



 Hier heb ik me helemaal opgemaakt, en zie je dat ik door de concelear ik een hele frisse blik krijg.

De NAKED SKIN WEIGHTLESS COMPLETE COVERAGE CONCEALER is te koop bij Ici paris xl

Heb jij al eens deze concelear geprobeerd, en welke is jouw favoriet??



Geen opmerkingen

Een reactie posten