Morphe Smokey Zodiac Palette


Yes ik heb het prachtige Morphe Smokey Zodiac Palette vandaag om te reviewen.



Dat dit palette er gewoon al super tof uitziet, dat zien jullie natuurlijk zelf ook wel. Maar ik ga is even testen hoe tof deze is qua pigment, en of deze echt een toevoeging is aan mijn collectie.

De eerste rij kleuren viel me een klein beetje tegen, de zilveren kleur is wel erg mooi maar moet goed worden opgebouwd. De kleur ernaast is vrij mat en daardoor wel wat stroef, de rood-roze kleur daar in tegen, die vind ik wel heel tof en heeft ook goed pigment. Maar de laatste kleur is daarin tegen helaas weer wat minder. Kortom, ik ben nog niet echt mega enthousiast.


De 2de rij kleuren daar kreeg ik een bigsmile van, want dit willen we zien PIGMENT. De eerste kleur is een beetje duo-chrome en erg mooi roestbruin van kleur, de tweede kleur is mat en een beetje appart. Maar in de make-up tutorial van vorige week heb ik deze gebruikt, en beviel de kleur erg goed. En dan de twee laatste beauty's van deze rij, deze zijn echt prachtig en hebben geen verdere uitleg nodig. Ik ben erg benieuwd naar de laatste rij kleuren.


De laatste rij kleuren is ook zeker niet vervelend, de goude kleur is echt super mooi vel. De lichte blauwe kleur is ook heel erg mooi, en heeft goed pigment. De kleur ernaast is iets minder heftig, maar mooi als kleur in de arcadeboog te gebruiken. En de laatste kleur uit dit palette, is een goeie matte zwart. Want ook die is altijd handig te hebben, en past perfect thuis tussen dit palette.

Persoonlijk vind ik dit zeker geen everyday palette, maar het is natuurlijk ook meer een smokey palette. Ik ben erg blij met dit palette, want ook is deze lekker compact mee te nemen. En op de dagen dat ik mijn ooglook echt wil laten knallen, of zo'n soort kleur nodig heb dan kan ik mijn mooie nieuwe palette gebruiken.


Deze look heb ik gemaakt met het palette, en een highlither in me ooghoek. Zo zie je dat de kleuren dus ook wat meer everyday kunnen gedragen worden, als je ze combineert met andere kleuren.


Heb jij al producten van Morphe en welke staat er op jou wishlist??






Geen opmerkingen

Een reactie posten