Benefit Dew The Hoola


Tijd voor de zomer, en tijd voor een Hoola.




Wat is dit een mega mooie verpakking zeg wauw, je ziet dat Benefit hier erg zijn best op heeft gedaan.

En het flesje zelf is ook echt gorgeous, en geeft me al helemaal de zomerkriebels.


De nieuwe Hoola lijn van Benefit bevat o.a. ook nog een selftanner voor je lichaam, en een mooie bronzy contour kwast.


zonder iets op mijn hand - Bovenop dew the hoola dik aangebracht - onder geblend met de vingers.

De kleur van dew the hoola, is niet eens heel donker maar wel warm dus het is wel echt een bronzer. Maar dat is juist wat er altijd zo moeilijk te vinden is, dus daar heeft Benefit goed is meegespeeld.

Zelf gebruik ik dew the hoola als bronzer door mijn foundation heen voor wat extra bronzy glow, maar heb de kleur ook een aantal keer gebruikt om mee te shapen.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe top product, want ik gebruik dew the hoola nu echt heel graag. En zal hem naar mate het zomer word alleen maar meer blijven gebruiken.


Heb jij al iets gekocht van de nieuwe lijn??





Geen opmerkingen

Een reactie posten