Zoeva Vegan face set review



Vandaag review ik mijn prachtige nieuwe Zoeva (gezichts) kwasten set, Vegan face set. Voor mijn verjaardag kreeg ik 2 kwasten sets en de brushbelt van Zoeva, en vandaag begin ik met de review van de Vegan face set. De naam zegt het al Vegan, of te wel dit zijn allemaal geen dierenharen. Zelf heb ik er geen voorkeur voor, synthetische kwasten kan je namelijk voor zowel poeder als vloeibaar gebruiken.



De kwasten komen in deze mooie etui van leer, de etui is van buiten zwart en van binnen echt hot pink heel tof. Ik heb vroeger ook een Zoeva kwasten set gehad, maar de verpakking en kwaliteit van tegenwoordig is niet meer vergelijkbaar met mijn oude kwasten. Zoeva is redelijk qua prijs en perfect qua kwaliteit, en ook nog heel breed in keuze want wow er zijn zoveel sets te koop maar ook heel veel losse kwasten. Voor de visagiste die dit lezen, ik ken een heleboel visagiste die zweren bij de kwasten, dus mocht je een mooi merk zoeken en goed betaalbaar bij deze Zoeva is echt een uitkomst.

Zoeva Vegan face set €60

Powder 106:
Wow wat is deze kwast zacht dat allereerst, ik heb heel veel kwasten en ook hele zachten maar deze steelt echt de show. De kwast zelf is niet heel erg groot, maar echt perfect voor het aanbrengen van de poeder. En omdat de kwast iets in een punt loopt kom je makkelijk onder je ogen en in de kleine hoekjes.


Buffer 104:
Zelf heb ik echt een stuk of 10 buffer kwasten, en ook echt van allerlei merken. Dus deze reviewen was vrij lastig, wel is het een fijne kwast en brengt hij je foundation mooi egaal en dekkend zonder te gaan strepen.

Cream cheek 128:

De perfect schuine blush kwast, ik had in mijn oude Zoeva set ook zo'n schuine kwast maar deze is zoveel beter. Veel steviger en zachter, en brengt perfect aan door de vorm. Deze kwast is echt heel fijn, je kan deze overigens ook los kopen.

Silk finish 102:
De silk finish is bedoeld als foundation kwast, maar hij is wel vrij precies. Ik vind deze kwast zelf fijner om de foundation uit te werken en blenden, dan hiermee mijn foundation aan te brengen want dan ben je iets langer bezig.

Concealer buffer 142:
De meest populaire kwast van Zoeva ever, daarom was ik erg streng naar deze kwast toe om te kijken of dat ie het echt wel waard was. Oke, zoals jullie weten ben ik dol op de sigma F86 voor het vervagen van mijn concealer onder mijn ogen. Maar deze kwast, is eigenlijk gewoon een mini versie en daardoor nog precies met aanbrengen. En als je hierbij echt en goeie dekkende concealer kiest, en je gaat er even voor zitten dan zijn je donkere kringen voor goed verleden tijd.

Face shape 110:
Ik was zo mega benieuwd naar deze kwast, zelf wilde ik deze kwast echt gaan gebruiken voor het shapen. En dat deed ik dus ook, het is een vrij stevige kwast dus je moet hem niet te strak vastpakken anders krijg je wel harde lijnen. Maar als je de kwast luchtig vast houdt, en je gezicht ermee shapet wauw dan is het echt een plaatje.




En dit zijn dan alle kwasten, op zich is het geen mega grote set. Maar ik ben er toch erg blij mee, ze zijn vooral echt super zacht maar werken geweldig. Vooral de face shape en de concealer buffer zijn weer een ontdekking geweest, maar de andere kwasten zijn eigenlijk allemaal heel fijn. Of ik je deze set zou aanraden, ja nou en of ze zijn echt absoluut hun geld waard.
Je kunt sommige kwasten ook los kopen, dus mocht je liever niet een hele set willen aanschaffen is dat ook een goeie tip.

Te koop bij: 
&

Geen opmerkingen

Een reactie posten