Freeman Avocado 7 oatmeal masker


Maskers, ze zijn er in alle soorten maten en merken. Vandaag review ik een masker van Freeman, het avocado & oatmeal masker. Het is een klei masker met een hele velle mint blauwe kleur, en hier en daar ruik ik inderdaad een beetje avocado.



De stuctuur van dit maker is een heel stuk zachter dan een normaal klei masker dat viel me gelijk op, maar daardoor droogt je huid niet zo onwijs uit en dat is zeker een pluspunt. Ik heb dit masker iets langer erop laten zitten per ongeluk, omdat ik foto's aan het maken was ondertussen. Normaal als ik dit doe is me huid echt kurk droog, maar nu absoluut niet en dat vond ik zo fijn. Toen ik dit masker eraf haalde was me huid zoveel rustiger, ik had namelijk last van veel roodheden van puistjes en door het masker was het zoveel minder. En nog een pluspunt deze maskers zijn heel vaak in de aanbieding, bij het kruidvat.

Freeman avocado & oatmeal masker €3,99.

De maskers van Freeman zijn o.a. te koop bij het kruidvat en online

Geen opmerkingen

Een reactie posten