Starskin VIP Illuminating mask


Vandaag test ik een van de sheet maskers van Starskin,
En deze is speciaal voor vip's 


Dit is hoe het masker er uit ziet, de verpakking bevat een mooie glitterlaag. Het masker zou je huid een mooie glow moeten geven, en heel zacht zijn voor je huid. De meeste maskertjes van Starskin kosten €10, en dit masker is iets luxer en daarom ook iets duurder. Ik ben heel benieuwd, dus laten we hem gaan testen. 

Starskin VIP masker €14,95


Het masker is echt doordrengt met vloeistof, en daardoor heel voedend voor de huid. Er zit een soort vliesje over het masker heen, wat je er eerst even af moet halen maar dat wijst zichzelf. Wel valt me op dat het masker niet helemaal mooi strak op me huid ligt, door de grote ontstaan er een paar vouwtjes. Maar dat is niet storend, verder kan je wel zitten met het masker. Maar als je wilt dat het niet schuift, kan je het beste gaan liggen. En neem even lekker je momentje, om te kunnen relaxen.

Voor het masker                                                        na het masker
Super charmaten foto dit in me onesie, maar goed het gaat om het masker uiteraard. 
Als je het masker eraf haalt, blijven er laagjes serum op je huid liggen. Deze masseer je in in je huid, en daarna ga je verder met je huidverzorging. Mijn huid is na het masker een stuk gladder dat zie je ook op de foto, en vooral goed gevoed. Glanzen doet me huid ook zeker, maar gelukkig geen rare glitter laag hihi. Mijn roodhuiden op me wangen, zijn na het masker wel ietsje minder zie ik. En ondanks dat het masker niks tegen onzuiverheden doet, vind ik het fijn te zien dat het wel wat is verzacht. 





Ik heb al meerdere keren een masker van Starskin getest, en er een gereviewd op video. Zelf heb ik er nog een aantal in mijn kastje liggen, dus als jullie het leuk vinden ga ik die uiteraard ook allemaal reviewen. Er zijn zelfs oogpads en voet-hand maskers, dus een breed assortiment hebben ze zeker.

Starskin is exclusief te koop bij Douglas

Geen opmerkingen

Een reactie posten