I heart make-up: Selfie & No photo please palette



I Heart make-up, het nieuwe merk in nederland te koop bij diverse drogisterijen en via internet. Vandaag test ik twee kleine paletten voor jullie, een met nude kleuren en de andere met wat bijzonderdere kleuren.



We beginnen allereerst met het Selfie palette, deze lijkt qua kleuren heel erg op het Naked 1 palette van Urban Decay. Het doosje is 3D, de ene keer is het roze en de andere keer zwart. Helaas was het lastigst vast te leggen, dus heb ik voor de roze kant gekozen.


De kleuren lopen van vrij licht, naar een redelijke donker grijs. Tijd om de kleuren te gaan switchen.


De eerste van kleuren, van links naar rechts:
Check us in, Me me me, #chocfix, Goldigga, #Awks

De eerste 5 kleuren zijn vrij licht, Check us in en Me me me. Zijn mooie highlither, en de een s warm en de ander wat koeler dus dat is wel fijn. #Chocfix is de enige matte kleur ut deze rij, en is wat aan de droge kant daardoor helaas ook wat minder gepigmenteerd. Goldigga is mijn favoriet uit dit rijtje, en is ook het beste gepigmenteerd. #awks is een licht roze kleurtje met meer een glaasje, dan een kleur op zichzelf.

En dit zijn de andere vijf kleuren, van links naar rechts:
#Love, Share this, #Trashy, #Club, How many likes

De laatste vijf kleuren zijn een stukje donkerder, waardoor ze net iets meer pigment hebben. #Love is mijn favorieten kleur, uit het hele palletjes. Deze heb ik echt al zoveel gedragen, hij is nude maar hij maakt je look net wat meer bijzonder. Share this is niet mega matte, maar wel iets aan de droge kan helaas. #Trashy vind ik de naam perfect passen, omdat dit een beetje de gewaagde kleur van dit palette is en hij is ook heel tof, #Club vind ik helaas tegenvallen qua pigment, maar als je toch een beetje een smokey look wilt hoef je niet bang te zijn dat het te donker word. En als laatste How many likes, net als #Love ook en erg toffe kleur.

Oké conclusie, dit is echt het perfecte every-day palette. Het heeft de kleuren, iets meer roze tinten. Goud en zelfs blauw en donkergrijs. 

I heart make-up Selfie palette €6,99.


Op naar het volgende palette, No photo please heeft ook weer een 3D verpakking. Ik vind dit echt een leuke toevoeging, zo word een budget palette ineens heel bijzonder. Vooral het rode lipje vind ik heel tof. 


Dit palette is een stuk veller qua kleur, maar zouden de kleuren ook echt goed pigment hebben. Ik zou zeggen op naar de swatchen.


De eerste rij met kleuren, van links naar rechts:
Light!, Discrete, Not now, My moment, Publicist.

De eerste vier kleuren zijn vrij zacht, beetje richt het pastel. Light1 is een hele toffe lila gloed, en Discrete is een rosé goude tint. Not now en My moment zijn mooie paars tinten, en allebei zeer goed gepigmenteerd. Maar Publicist, wauw wat een pigment een hele mooie kleur.


En de laatste vijf kleuren, van links naar rechts:
Jealous of succes, No comment, Adoration, Supertrash, Back exit.

De andere 5 kleuren hebben een stuk meer kleur, en wauw wat een pigment. Jealous is een hele toffe velle groen, echt super goed gepigmenteerd. No comment is weer een wat achteren tint, net als Adoration. Supercrash is een zwart met zilver glans, en Back exit is een matte zwart maar opzicht redelijk qua pigment.

Oke wauw, No photo please heeft echt inassen veel pigment. Voor de liefhebbers van experimenteren en kleuren, is dit echt een geweldig palette. 

I heart make-up No photo please palette: €6,99.


Wat zijn dit leuke paletten zeg, een leuke prijs en ook echt de moeite waard. 

Deze palette zijn te koop bij:

Grote kruidvat filialen en sommige andere drogisterijen.

Geen opmerkingen

Een reactie posten