Hugo Boss Ma vie Florale


Ma vie van Hugo Boss, krijgt een nieuwe variant. Bloemen all over, zou deze net zo lekker zijn.



De flacon is hetzelfde als de originele Ma vie, hmm vind ik wel een beetje jammer als ik eerlijk ben.



Boss Ma Vie Pour Femme Florale is een uitnodiging om de tijd te nemen en van elk moment te genieten. De topnoot belichaamt een verfrissend frisse cactusbloemakkoord met vrouwelijke kracht en onafhankelijkheid. De hartnoot benadrukt twee legendarische aroma’s – sambac jasmijn en roos absolute – de natuurlijke elegantie van de cactusbloem. Delicate fresia en jasmijnbloemen gecombineerd met rozenknoppen maken het een van nature harmonieuze, intens bloemige geur – alsof je een duik neemt in een zee van bloemen. De basisnoot is een prachtige inspiratie om tijd voor te nemen: de warmte van cederhout, versterkt door amberakkoorden en aangevuld door de houtachtige geur van sandelhout uit Sri Lanka, completeert het elegante bloemenkarakter van de zachte geur.



Topnoot: Verfrissend frisse cactusbloemakkoord met vrouwelijke kracht en onafhankelijkheid. 
De hartnoot: Sambac jasmijn en roos absolute, de natuurlijke elegantie van de cactusbloem. Delicate fresia en jasmijnbloemen gecombineerd met rozenknoppen maken het een van nature harmonieuze, intens bloemige geur. Alsof je een duik neemt in een zee van bloemen. 
De basisnoot: De warmte van cederhout, versterkt door amberakkoorden en aangevuld door de houtachtige geur van sandelhout uit Sri Lanka, completeert het elegante bloemenkarakter van de zachte geur.

Als je de geur aanbrengt word je gelijk ondergedompeld in de bloementuin die deze geur met zich meeneemt, en al gauw komt er een warmte voorbij. De bloementuin blijft zwaar aanwezig, en word steeds iets zoeter. Normaal gesproken word het eerst zoet en dan warmer, en daarna weer wat kruidiger.  

Ik heb deze geur uitgebreid kunnen testen voor jullie, en eerlijk gezegd ben ik niet heel enthousiast.
Zoals jullie weten vind ik eerlijkheid heel belangrijk als blogger, dus wil ik gewoon mijn mening geven zoals ik het heb ervaren.

De geur is vrij zoet en bloemig, en daarbij houd het best wel op eigenlijk. Zelf houd ik gewoon meer van wat spannendere en excentrieke geuren, en dat is Ma vie Florale gewoon niet.
De geur vervliegt ook vrij snel, en dat vind ik voor de prijs die deze geur kost gewoon erg jammer.

Dit is natuurlijk mijn mening, want misschien is de geur wel helemaal jou ding.

30ml: €59,90.
50ml: €82,37.
75ml: €105,92.
Hugo Boss Ma vie Florale is o.a verkrijgbaar bij Douglas







Geen opmerkingen

Een reactie posten