Benefit brow vo conditioning primer


Wenkbrauwen zijn tegenwoordig niet meer weg te denken van je make-up routine, en wat nou als we het steeds makkelijker konden maken voor onszelf.


Een primer die je wenkbrauwen de juiste vorm geeft, en ze voller doet ogen. Dat klinkt wel erg veelbelovend.

Net als alle andere benefit brow products, is ook deze heel vrolijk verpakt. Door een maal aan de onderkant te draaien per wenkbrauw, komt er een gel uit aan de bovenkant.



Het heeft een heel bijzonder borsteltje met een soort nopjes, en daar tussen komt de gel uit.


Dit zegt Benefit zelf over de Brow vo conditioning primer:

WAAROM WE ER DOL OP ZIJN! 

Wenkbrauwen die de show stelen, altijd!

Je wenkbrauwen fleuren helemaal op met deze voedende wenkbrauwprimer! Als je BROWVO! alleen draagt, voedt en verzorgt het je wenkbrauwen.  Als primer zorgt hij ervoor dat je andere wenkbrauwproducten beter en langer blijven zitten.  De voedende formule bevat keratine en sojaproteïnen die bijdragen aan DIKKERE, GEZONDERE en VOLLERE wenkbrauwen. Met speciale Tips & Tricks!
  • Alles-in-een wenkbrauwserum
  • Transparante gel voor alle wenkbrauwen
  • Speciale zachte applicator

Hier zie je mijn wenkbrauwen zoals ze eruit ziet zonder make-up erop.


En hier heb ik de brow vo conditioning primer aangebracht, je ziet gelijk dat er meer vorm in mijn wenkbrauwen zit. Wat ik zelf heel fijn vind, zo heb ik gelijk meer overzicht bij het bijtekenen. 
Van mijzelf heb ik niet hele dunnen wenkbrauwen, maar ik gebruik dit product nu al best een tijd. 
En ik zie echt wel dat mijn wenkbrauwen voller zijn geworden, op een natuurlijke manier.


En dit is hoe mijn wenkbrauwen eruit zien nadat ik de rest heb aangebracht, veel strakker en echt wel iets voller.

Het product is een beetje een soort serum vind ik, iets wat wel gelijk effect geeft. Maar op een tijdsduur nog meer effect geeft, en daardoor moet je het product echt wel even een tijdje proberen.

Dit is inmiddels mijn 2de, dat wil denk ik wel zeggen dat ik vrij enthousiast ben over de brow vo conditioning primer. Bij elke look die ik maak, zit deze fijne vriendin op mijn wenkies.
And I love it <3

De Brow vo conditioning primer is exclusief te koop bij Douglas
Voor de prijs van €30,50.

Geen opmerkingen

Een reactie posten