Chanel Poudre Universelle Libre


Een goede losse poeder, blijkt bijna onmogelijk te vinden. Dus ging ik opzoek naar een nieuwe.




Het poeder komt in een mooi zwart glimmend doosje, met ook het kleurnummer erop.


De poeder is vrij groot met een mat glazen verpakking, handig zodat je kan zien waarneer deze leeg is. Echt een luxe gevoel krijg ik hiervan.


Als je de deksel opendraait komt er een poederdonsje te voor schijn, maar je kan natuurlijk ook je eigen kwasten gebruiken. Het is maar wat je zelf het fijnst vind werken.


Dit is wat Chanel zelf zegt over het poeder:

Een losse poeder die de huid egaal en mat maakt. Een ultrafijne, romige, luchtige textuur. Een transparant laagje dat uw make-up langer laat houden.

Resultaat: een schitterende, natuurlijk egale teint, de hele dag lang.

Geschikt voor ieder huidtype.

• Lichtreflecterende en kleurcorrigerende pigmenten voor een stralende teint en optische correctie van onregelmatigheden.
• Microbolletjes van silicium voor een matterend effect.


Als je de poederdons verwijderd zie je een deksel met gaatjes, zodat de poeder goed gedoseerd word.
Meestal vind ik het met deze verpakkingen handig, om wat poeder in de deksel te tikken.

Ik heb gekozen voor de kleur 22 Rose clair
Een roze ondertoon zoals de naam al verteld, ik heb zelf een vrij gele ondertoon in mijn huid.
En om dit mooi te neutraliseren is Rose clair, voor mij de beste keuze.

Het fijne aan deze poeder vind ik dat hij heel licht is maar goed opbouwbaar, de dekking is top maar hij matteert op een natuurlijke manier en je make-up zit de hele dag goed.


De eerste keer dat ik voor een wat luxere poeder ben gegaan, en ik ben echt heel enthousiast. De poeder geeft een mooie naturel geheel, maar matteert wel erg mooi. Zelf heb ik deze poeder gekocht van cadeaubonnen die ik kreeg voor mijn verjaardag, maar zelf zou ik de volgende keer zeker een luxe poeder willen proberen.

Mijn huid teint is zo mooi neutraal met deze poeder, ik ben echt heel blij met deze poeder.

Chanel poudre uviverselle libre is o.a te koop bij Douglas
De prijs van deze poeder is €47,95.








Geen opmerkingen

Een reactie posten