Prada La Femme




Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een parfum had getest, maar deze nieuwkomer wilde ik echt even met jullie delen.



De achterkant van het parfum is van een soort nep leer, erg tof voorgegeven.
Vrouwelijk en sexy maar toch ook stoer.


Dit is wat Prada zelf zegt over de Parfum:

Afdwalend van de bekende geurcombinaties, roept La Femme Eau de Parfum van Prada herinneringen aan een zwoele reis op dankzij haar frangipanibloem. Deze zonnige noot, hypersensueel en bloemig, doet denken aan de dauwachtige ongereptheid waarmee deze bijzondere bloem wordt geassocieerd. De geur wordt verrijkt met ylang-ylang, het kruidige aspect wordt verzacht met bijenwas, vanille en tuberoos. Vetiver maakt de geur helemaal af.


De geur is bloemig maar toch sensueel, zonnig zacht en toch krachtig.
Wauw ik ben erg enthousiast over deze heerlijke parfum, de geur blijft lang hangen en word steeds iets zachter tot deze weg vloeit. Een geur die zeker voor vele een grote favoriet zal zijn, maar ook een  bijzondere ontdekking.

Het verbaast mij niet dat er Ylang-Ylang in dit parfum zit, want dat vind ik voor erg lekker en geeft een authentieke maar toch krachtige sfeer aan het parfum.

35ml - €66,20
50ml - €91,00
100ml - €129,25

Momenteel zijn er natuurlijk ook leuke kortingen, dus daar kun je de parfum voor een leukere prijs scoren.

Prada la femme is verkrijgbaar bij o.a Douglas
En check zeker ook even de heren variant van deze lijn.



Geen opmerkingen

Een reactie posten