Nyx Cosmic metals Ultra violet


Metallic het lijkt soms maar niet te verdwijnen, vooral in liquid lipsticks is het nu echt een trend.
Deze Cosmic metals van Nyx, geven je buitenaards mooie looks.


Deze beauty kocht ik bij de Nyx store in de Kalverstraat van Amsterdam, een liquid lipstick die een soort kosmische metallic kleuren geeft. Leek mij heel tof, dus deze wil ik graag voor jullie testen.


De verpakking is heel mooi en strak vormgegeven, de dop is een soort diamant en de kleur van de liquid lipstick is ook goed te zien.


De applicator van deze liquid lipstick is wat langer en puntiger, daardoor ook makkelijk aan te brengen.


Hier heb ik de liquid lipstick in Ultra violet gebruikt, zonder lippotlood.
Hij brengt heel fijn aan door de applicator en plakt niet, de glans is echt heel tof gedaan.
Het lijkt net of ik een soort melkweg stelsel op mijn lippen draag, echt heel tof.
I LOVE IT <3

Wat een super tof product is dit weer van Nyx, zeker voor mensen die creatief zijn met o.a instagram.
Maar zelfs met een mooie bijpassende look, knalt deze lipkleur van je lippen af.

De Nyx cosmic metals zijn te koop bij de Nyx store in Amsterdam aan de Kalverstraat, laat je door de visagisten van Nyx adviseren welke kleur jou het tofst staat.



1 opmerking