Lime crime Unicorn lipstick


Lime crime kennen we natuurlijk vooral van de ruime keuze aan liquid lipsticks, maar ze hebben ook Unicorn lipsticks en die test ik vandaag voor je uit.


De Unicorn lipstick komt in een heel leuk doosje, die echt al een eyecatcher opzich is.


Dit is het assortiment van de Unicorn lipsticks op dit moment, zoals je ziet een beetje nude achtige kleuren. De een wat donker en de andere wat warmen of juist iets koeler van kleur.


Dit is hoe de lipstick eruit ziet, de huls is super tof echt neon paars met een zilveren Unicorn.
Ik ben zelf voor de kleur Bomber gegaan, een warme bruin/rode nude kleur.


Hier heb ik de lipstick geswatched op mijn hand, het valt me gelijk op dat ie matter is dan op de site lijkt. En de kleur is meer richting het paarsig/nude, maar dat vind ik zelf persoonlijk wel mooi.

Hier zie je hoe de lipstick eruit ziet op mijn lippen:


De lipstick voelt heel comfortabel aan op mijn lippen, en verdeeld zich egaal over de lippen heen.
Het pigment is goed alleen het is natuurlijk weer anders dan een liquid lipstick, waardoor je even wat vaker ermee over je lippen moet gaan. Het puntje is niet zo heel scherp, waardoor ik voor de strakke lijn toch liever even een lippotlood eronder aanbreng.

Ik ben blij met mijn nieuwe lipstick van Lime crime, en de kleur is echt tof wel nude maar toch net iets bijzonderder. 

De producten van Lime crime zijn verkrijgbaar op hun site, je hoeft geen invoerkosten te betalen en het duurt ongeveer een week.

Geen opmerkingen

Een reactie posten