Lime crime Red velve-tin


Lime crime is een van de schattigste merken als het gaat om verpakkingen, dit jaar lanceerde ze voor kerst tintjes met mini's erin. En vandaag test ik er eentje voor jullie uit.





Zo ziet de binnenkant eruit, drie mini's, met een goeie variatie aan kleuren.


Hier kun je goed het formaat van de mini's zien, links is een full size en rechts een mini.
Ze zijn niet mega klein gelukkig, maar qua hou vast perfect.


Hier heb ik ze alle drie even naast elkaar geswatcht, van links naar rechts zie je
Jingle - Sascha - Red rose


Jingle, deze kleur schreeuwt echt kerst als je het mijn vraagt. Metallic finish, maar wel erg comfertabel op de lippen. Echt een hele toffe kleur. 


Sascha, is denk ik mijn favoriet uit deze lijn. Hele mooie warme oude kleur, die een hele frisse uitstraling geeft.


Red rose, viel mij een klein beetje tegen. Ik had meer een rode kleur verwacht, maar toch is deze erg mooi. Wel heeft deze twee lagen nodig, voor een volledige dekking.



Hier kun je alle kleuren geswatched zien op mijn lippen


Er zijn nog meer velve-tins verkrijgbaar, met een heleboel andere mooie kleuren
Verkrijgbaar bij Limecrime

Geen opmerkingen

Een reactie posten