Glitter glory set


Glitters, ze kunnen niet ontbreken in een glam make-up look, maar welke glitters zijn nou fijn of bijzonder genoeg. In deze review test ik de, Glitter glam cosmetics glitter glory set.

De set bestaat uit 5 losse potjes glitter, variƫrend van fel roze naar donker groen en zelf rood.

Tutti frutti:
word beschreven als een paars/roze reflecteerden glitter.


De kleur is een magenta kleur als basis, en met allerlei holografische kleuren glitter.
Hele mooie kleur.


Midnight:
Donker paarse basis met gouden en koperen reflecterende glitters.


Wat een super toffe kleur is midnight, ook erg tof om te combineren met een smokey look.

Sunset beach:
Kopere basis met rode en goude reflecterende glitters, het doet mij een beetje denken aan vuur heel tof.


Ik denk dat dit mijn favoriet is, wat een prachtige kleur. Je kan deze bevoorbeeld gebruiken om een look met koper tinten te versterken, maar wat dacht je van deze in je inner corner.

Coco Loco:
Lime groen met donkere en licht groene reflecterende glitters.



Oeh en nu zie ik zelf turqoise glitters, echt een kleur waar je naar blijft kijken.
Heel tof voor de feestdagen.

Crystal sands:
De perfecte beige champagne glitter, met koperen reflecterende glitters.



Wat een licht reflectie wauw, echt een prachtige highlither.

In deze video draag ik de kleur op mijn ooglid:



Hier zie je nog een aantal looks die ik met de glitters heb gemaakt:



Wauw wat een top aankoop, echt super mooie kwaliteit glitters. En ze blijven echt lang zitten, elke look word omgetoverd tot een sprookje.

De glitter glory set is te koop voor €20,00.

Geen opmerkingen

Een reactie posten