Urban Decay Naked Skin Weightless Ultra Defenition Liquid Makeup


Een goeie dekkende foundation, die een natuurlijk effect geeft met een mooie finish. Dat is de zoektocht die ik bij elke foundation aan ga.



Urban Decay is een van mijn favorieten merken, en zeker nu het weer terug is in Nederland. Op het gebied van foundation ga ik liever naar de winkel, om mijn kleur goed te kunnen bepalen.

Afgelopen weekend ben ik bij de Ici Paris XL geweest, en daar heeft make-up artist Sylvana mij helemaal geadviseerd en geholpen.


Ik ben uiteindelijk gegaan voor de Naked Skin foundation, ik heb de all nighter ook geprobeerd maar die is voor mijn huid net iets te droog en voor het naturel effect niet helemaal mijn straatje.

Dit is hoe de foundation eruit ziet, heel erg mooi flesje als je het mij vraagt. Heel lichtgewicht, en fijn te doseren.


Na mijn vakantie heb ik altijd issues met de goeie kleur te zoeken, want welke kleur op dat moment goed is zal over 2 weken veel te donker zijn. Daarom hebben Sylvana en samen gekozen voor de kleur 2.0.


Hier zie je mijn huid zonder make-up, het gaat de goeie kant op met mijn huidje ik heb steeds minder onzuiverheden en daardoor minder dekking nodig. Maar ik houdt stiekem wel van een net iets egaler huidje, en was daarom heel benieuwd wat Urban Decay verstaat onder lightweight foundation.



Laten we hem gaan proberen:


En hier zie je mijn huid met de Naked Skin foundation, ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik ben mega enthousiast.

Je ziet dat de foundation een mooie dekking heeft maar er wel heel naturel op ligt, het is precies wat ik wil dat een foundation doet!


En hier heb ik de rest van mijn make-up ook aangebracht, je ziet dat mijn huid egaal gedekt is maar hier en daar zie je nog wel "huid" zeg maar en dat is goed om te zien.

Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe foundation zeker in combinatie met de Naked Skin concelear en de all nighter spray.

Sylvana dank je wel voor deze ontdekking en ik ga er nog heel veel plezier aan beleven.

Urban Decay Naked Skin Weightless Ultra Defenition Liquid Makeup - €36,40.

De foundation is o.a te koop bij iciparisxl
en een aantal filialen van de Ici Paris xl:
Amsterdam
Rotterdam
Den haag
Eindhoven
Breda

Geen opmerkingen

Een reactie posten