Mac pro longwear nourshing waterproof foundation


Foundation elke keer ben ik weer opzoek naar de beste, en vandaag test ik een nieuwe foundation van Mac.




De foundation komt in een tube, met een iets grotere opening.
de foundation ziet er strak uit en fijn dat het weer eens een tube is, want zo kan je de foundation tenminste echt helemaal op maken.

Mac pro longwear nourshing waterproof foundation €34,50.


Toen ik deze foundation swatchte in de winkel viel het me al op dat deze lekker mat was zonder te veel op te drogen, maar vooral dat deze foundation super goed dekt.
Ik heb de kleur NW20 gekozen, en dit is echt de perfecte kleur voor mijn huid.

Dit is wat Mac zegt over de foundation:
Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation van MAC bevat een langhoudende waterproofformule die gebruikt kan worden als foundation of concealer en ongezien lang - 24 uur - blijft zitten. Deze olievrije, waterproof formule is bestand tegen regen en tranen, omdat ze het vocht van het gezicht afstoot. Laat zich perfect met de huid blenden en heeft een medium tot volledige dekking die u nauwelijks voelt en een natuurlijke, satijnen finish.


Mijn huid zonder enige make-up.

 

Met de foundation, oke wauw zelfs zonder poeder ben ik bijna glans vrij. En de dekking is echt geweldig.

JA ik ben helemaal verkocht aan deze foundation, wauw wat een ontdekking weer zeg.


Dat deze foundation heel erg fijn is dat moge duidelijk wezen, maar dat deze foundation mijn huid nog mooier maakt en mij heel veel zelfvertrouwen geeft. Dat vind ik heel bijzonder, en daarom is dit vanaf nu mijn nieuwe favorieten foundation.

Wat is jou favorieten foundation??



Geen opmerkingen

Een reactie posten