Kiko Gossamer Emoticon Creamy Lipstick


Vandaag review ik een compleet nieuwe lipstick lijn van kiko.

Sinds Kiko steeds meer filialen heeft gekregen, heb ik ook steeds meer producten in mijn collectie van Kiko. Want het is qua prijs en kwaliteit, echt een heel fijn merk. Dus toen ik deze nieuwe lipstick lijn zag dacht ik, die moet ik testen.



Kiko Gossamer Emoticon Creamy Lipstick €10,90.

Toen ik de verpakking van deze lipsticks zag was ik al helemaal in love, wauw wat mooi voor een lipstick. Het geeft daardoor echt een super luxe uitstraling, terwijl deze lipsticks nog redelijk betaalbaar zijn.


Er zijn in totaal 30 kleuren te koop variƫrend van nude tot rood, en zelfs heel donker paars. En ook is er een sheer lijn te koop, als je houdt van net iets minder pigment.

Zelf heb ik gekozen voor een nude kleur, en een knalrood. Zodat ik goed kan kijken of beide pigmenten even goed zijn, en of ze echt hun geld waard zijn.



We beginnen met deze prachtige oude kleur, de lipstick zijn een beetje creamy van finish maar ik vind ze zelf ook iets mats hebben. De dekking is echt prachtig, en hij heeft lekker veel pigment. De kleur opzich is niet super bijzonder, maar een mooie kleur vind ik dit zeker. En ik denk dat deze bij elk huidje, zijn charme heeft.




En dan deze knalrood, want wauw wat is deze knal zeg. Ik zelf heb meer met donkere rood tinten, of juist het hele felle rood. En ondanks dat deze er een beetje tussen in zit, vind ik dit ook echt een erg mooie kleur. De kleur doet me denken aan marlyn monroe, echt dat perfecte net niet matte rood.


Wauw wat een ontdekking weer deze lipsticks, ik wil nu nog meer kleuren proberen. En vooral de verpakking is echt prachtig, ze zien er veel duurder uit dan ze zijn. En hoe geweldig is dat, meer krijgen voor minder geld.


Heb jij de nieuwe Kiko Gossamer Emoticon Creamy lipstick al gespot??

Geen opmerkingen

Een reactie posten