Wishlist Februari 2016



Tijd voor een nieuwe wishlist, in de maand Januari was ik jarig en was mijn wishlist behoorlijk flink.
Deze maand is ie iets meer bescheiden, maar weer vol met beauty.



Morphe 250 palette €27,99

Deze staat echt bovenaan mijn wishlist, toen Jefree star hem laatst gebruikten in zijn video was ik verkocht.


Makeupgeek contour powders €10,40
Makeupgeek heeft echt me hart gestolen, en nu hebben ze ook contour poeders. Wauw beste combo ever, ben zo benieuwd naar deze.



















B insiders: Thickening creme €21,95
Walk on the beach conditioner & prep €21,95
Sinds ik mijn nieuwe opleiding volg bij B academy, ben ik weer helemaal into haarproducten proberen. En deze van The insiders, het huismerk van B. Hebben mij erg nieuwsgierig gemaakt.


Sinds ik mijn nieuwe lippiestix heb van Colourpop, wil ik echt nog veel meer proberen van dit merk proberen. Dus verwacht binnenkort, zeker nog veel meer van dit merk. Want ik kan nu al niet kiezen, welke makeuppies ik allemaal wil proberen.


Yves saint laurent Black opium
Ik hoor altijd zoveel goeds over deze parfum, dat ik er wel heel nieuwsgierig naar ben geworden.


Morphe Zodiac smokey eye palette €15
Dit palette, is zooooooooo mooi. En voor die vijftien euro, wil ik deze heel graag toevoegen aan mijn collectie.


Dat was mijn wishslist weer voor deze maand, ik ben benieuwd wat ik er volgende maand vanaf kan strepen. Wat staat er op jou wishlist?? laat het achter beneden in de reactie's.

Geen opmerkingen

Een reactie posten