Urban Decay x Gwen Stefani Rock steady

Vandaag review ik de prachtige lipstick Rock steady, uit de Urban Decay x Gwen Stefani collection.




Urban Decay x Gwen Stefani Rock steady lipstick €24,70

Allereerst wat is dit een prachtige verpakking, het ziet er heel luxe en zwaar uit. Het grappige is, hij weegt echt helemaal niks. Wel ideaal, voor op vakantie mee te nemen.


En dit is hoe het potlood eruit ziet, een vrij klassieke uitstraling. Mooie dat het een zwarte dop heeft, vind ik persoonlijk mooier dan zo'n doorzichtige dop.

Links lippotlood en rechts lipstick.
En hier heb ik de twee naast elkaar gswatcht, wat een goed pigment. Echt twee mooie net iets donkerdere felle roodtinten, perfect voor iedere huidskleur. Ik dacht dat de lipstick een stuk donkerder zou zijn, maar eigenlijk is ie gewoon heel fel donkerrood.


Hier zie je Rock steady op mijn lippen, wauw wat een prachtig knalrood is dit zeg. Maar wat ik nog veel beter vind is dat deze kleur echt heel lekker zit op mijn lippen, hij is een beetje creamy en echt boterzacht. Heel glanzend is de lipstick niet, maar ook niet mat. 



Als je opzoek bent naar een mooie donkerrode lipstick die lekker op je lippen zit, dan zit je bij Rock steady helemaal goed. Echt een cadeautje voor jezelf, om je even een hollywoudster te voelen.

De Rock steady lipstick is onderdeel van de prachtige Gwen Stefani collectie, en daarom limited edition verkrijgbaar. 

Te koop bij o.a.

Geen opmerkingen

Een reactie posten