Urban Decay x Gwen Stefani blush palette


Voor dat ik begin met deze review, wil ik even zeggen hoe goed geslaagd ik deze foto vind.




Urban Decay x Gwen Stefani blush palette €45.

Wauw wat een super toffe verpakking is dit zeg, het oogschaduw palette was goud met zwart. Maar stiekem vind ik dit veel mooier, retro door de stipjes en glamour door het goud.


Er zitten in totaal 6 kleuren in dit palette, waarvan 3 blushes, 1 bronzer en 2 highlighthers.


Van links naar rechts: Cherry, Easy, Angel
Cherry is een mooie licht roze blush, die zorgt voor een hele lieve roze gloed op je gezicht.
Easy is een behoorlijk donkerroze blush, met een prachtige glans.
Angel is een prachtige goude highlither, die me stiekem een beetje doet denken aan Champagne pop.

Van links naar rechts: Lo-fi, Hush, Oc.
Lo-fi is een mooie matte bronzen, die best warm is maar niet te oranje.
Hush is nu al me favoriet echt een prachtige warm koraal kleur met een slimmer.
Oc is een hele apparte kleur, een koraal tint met een roze glans en persoonlijk vind ik het meer een blush als een highlighther.




Wauw wauw wauw wat een pareltje, echt zo blij met dit prachtige palette. En de volgende keer ga ik de prachtige lipstick Rock steady voor jullie reviewen, met het bijpassend lippotlood. Dus wil dat niet missen, hou dan zeker Characademy.nl in de gaten.

Het blush palette is bij Ici paris xl te koopt, maar ook bij Feelunique.com.

Ga jij dit super mooie palette halen, of skip je deze?


Geen opmerkingen

Een reactie posten