Make-up studio lipgloss paint - Tempting plum & Rosewood



Vandaag review ik twee super mooie lippglosses van Make-up studio, wat zal ik er van vinden.


Allereerst wauw wat een mooie verpakking, de gloss zit in een glazen verpakking met een matte dop.


Tempting plum - Rosewood

Tijd voor de swatches, koe wat een pigment voor een glossy. Je zou eigenlijk beter kunnen zeggen, vloeibare lipstick, Tempting plum is net iets lichter dan Rosewood. Maar ze zijn allebei wel redelijk warm van kleur, alleen Rosewood is net iets meer rozig dan Tempting plum.


Tempting plum

Dit is echt zo'n onwijs fijn product, je valt het bijna niet te zitten. En de kleur blijft goed op je lippen zitten na het eten, en dat is voor een gloss best bijzonder. Tempting plum is een hele frisse koraal tint, die hoe unhappy je ook bent je hele look opfrist. Alleen waarom de kleur Tempting plum heet is me een raadsel, want zien jullie een plum kleur??


Rosewood

Ook Rosewood vind ik een erg mooie kleur, maar heel erg anders qua kleur als Tempting plum is de kleur niet. Rosewood is eigenlijk de donkerdere versie van Tempting plum, maar ook wederom vind ik deze erg fijn aanvoelen op me lippen. En ik moet zeggen voor een gloss brengen ze ook erg mooi en strak aan, en plakken doen ze absoluut niet.


Oke conclusie, deze lippies zijn echt super. Ik draag ze heel graag en de kleuren zijn heel mooi. Er zijn nog veel meer kleuren van de paint gloss, dus ga ze zeker even checken.

Make-up studio paint gloss €14,90.

De make-up studio paint gloss is o.a. te koop bij:

Geen opmerkingen

Een reactie posten