Becca x Jacklyn hill shimmering skin perfector Champagne pop


Vandaag review ik, een highlither die zoveel gehyped is dat het je bijna niet kan zijn ontgaan.

Voordat ik begin met de review, wil ik even zeggen dat ik het beste vriendinnetje van de hele wereld heb. Mijn beste vriendinnetje Naomi, heeft deze prachtige highlither namelijk aan me gegeven voor me verjaardag. Echt veel te gek natuurlijk, maar echt zo lief dat ik haar nogmaals wil bedanken.



Becca x Jacklyn hill shimmering skin perfector Champagne pop €43,- 

Dit is het doosje waar de prachtige highlither in zit, en ik moet zeggen best een bijzonder doosje. Echt iets wat ik nog niet heb, de buitenkant is een beetje een grijs/taupe rubber achtig materiaal. Met in het midden een metalen plaatje, met de tekst erop Becca cosmetics.


En dit is dan de highlither, en wauw als je het doosje opent is dat het enige wat je kan zeggen. Dit is echt van alle highltiher die ik heb(en ik heb er behoorlijk wat) nu al de mooiste, zonder dat ik hem heb geswatched.


En hier nog even een close-up, echt dit is zo'n prachtige kleur. ik ben heel benieuwd hoe die op mijn huid staat.

En hier heb ik de highlither geswatched, en ik heb echt me best gedaan. Maar op me arm komt deze highlither niet tot zijn recht, omdat het maar een klein streepje is. Een highlither moet natuurlijk op een veel groter oppervlak worden gedragen.


Op deze foto heb ik de highlither royaal aangebracht, wauw wat een pigment. En zoveel glans, je moet er wel echt van houden want heftig is ie zeker. Maar hij maakt mijn gezicht zoveel mooier, en laat me helemaal stralen.

Op deze foto kan je de kleur het allerbeste zien, een champagne gouden highlither.
Ik heb trouwens ook geen blush op zodat ik het effect het beste kon zien, en de foto's kon maken.

Stiekem was ik een beetje bang dat Champagne pop aan de donkere kant is, omdat highlithers vaak vrij licht zijn. Maar dit valt echt mee, terwijl ik zeker niet mega gekleurd ben. Dit is echt de allermooiste highlither die ik in me bezit heb, hij heeft zelfs de welbekende Mary-Lou manizer van The balm verslagen. En dat wil wel wat zeggen, want ook die is echt prachtig.
Goedkoop is de highlighter zeker niet, maar zijn geld waard absoluut wel. Er zit ook echt behoorlijk wat in, en krijg je echt voorlopig niet op. 

De volgende op mijn wishlist is absoluut Pearl, een prachtige witte highlither.

Becca cosmetics x Jacklyn hill shimmering skin perfector Champagne pop is te koop bij:







Geen opmerkingen

Een reactie posten