Wishlist: Januari 2016



Wishlist, verlanglijstjes we hebben ze allemaal. De ene maand heel vol en de andere maand leeg, omdat je het toch niet kon laten het te kopen. Januari is de maand van mij verjaardag, en dan is mijn lijstje altijd het langs want ja het liefst zou je alles wel willen he.



Macbook: €1449

Momenteel staat boven aan mijn lijstje een macbook, zoals jullie misschien wel weten zal ik begin Februari 2 dagen in de week in Amsterdam zijn voor mijn opleiding CHS bij B academy. En omdat ik straks 3 dagen in de week zal werken, en daardoor veel onderweg ben. Is een laptop best wel heel erg handig voor het schrijven van artikelen , en bewerken van videos en online zetten van video's en artikelen. Helaas is een macbook niet de goedkoopste laptop, maar ik ben zo tevreden over apple en gewend aan mijn final cut pro dat ik toch voor een macbook ga nu nog even sparen.


Urban decay Gwen Stefani blush palette: €45,-
Dat Urban Decay een van mijn all time favorieten merken is, dat wisten we al. Maar dat ze zulke mooie Palette hadden, blijft me telkens weer verbazen. Voor de nieuwe collectie met Gwen Stefani, komt er o.a. een prachtig blush palette uit met 6 prachtige kleuren. En natuurlijk viel ik hier weer als een blok voor, en gelukkig heb ik altijd het excuus visagiste te zijn.



Benefit they're real mascara primer €26,00
Benefit het merk van mijn 2 favorieten mascara's (they're real/Rollerlash), en nu ook een primer.
Die moet ik eigenlijk wel deze primer testen, om te kijken of dit mijn combi nog extra extra af maakt. 


Viseart dark matte palette €73,95
Het merk van de visagiste, en het welbekende oude palette die elke visagiste heeft. Zelf heb ik al veel te veel oude kleurige palette, en houdt ik veel meer van aparte kleuren en finishes. Het dark matte palette heeft hele aparte felle smokey kleuren, met een matte finish. Het nadeel is dat het een vrij prijzig merk is, waardoor hij al een tijdje op mijn wishlist staat.
Mac retro matte liquid lipcolour €24,50
Liquid lipstick een mega trendy lipproduct op het moment, en ook MAC doet er aan mee. Ze komen met een hele nieuwe lijn met allerlei kleuren, met matte finishes. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar dit product, alleen nog geen idee welke kleur ik zal kiezen(inmiddels heb ik gekozen voor Oh lady.
Anastasia Contour kit €54,95
Contouren ik ben er gek op, maar een echt contour palette heb ik dan weer niet. En zeker voor visagie opdrachten is dit echt een geweldige aankoop, de poeder variant van Anastasia is wel een die ik eens zou willen aanschaffen. Wederom niet zeer goedkoop, maar wie weet binnenkort met een leuke actie. 







Makeupgeek €6,40/10,40
Sinds een tijdje ben ik helemaal gek op mijn makeupgeek oogschauws, ik heb er momenteel 12. En wil er nog veel meer want ze zijn zo fijn, vooral de foiled en de original zijn mijn favorieten.
Makeup geek face buffer brush €18,90
makeupgeek heeft niet alleen prachtige oogschaduw's en blushe's, maar ook kwasten en natuurlijk ben ik daar ook mega benieuwd naar. En de face buffer brush trok het meeste mijn aandacht, hij lijkt me heel erg fijn voor foundation.
Snowball microfoon white €82,-
Microfoons ze zijn altijd welkom bij het bewerken, zeker met voice overs. De snowball microfoons zijn van super kwaliteit voor een redelijke prijs, en hoe tof ziet deze er uit zo heerlijk retro ik hou der van.

Becca cosmetics champagne pop highlither €43,-
Jaclyn hill een van mijn favorieten Youtubers, heeft een eigen highlitiher uitgebracht. En wauw wat is ie toch mooi, een prachtige rosé gouden kleur. Ik ben het verliefd op deze highlither, en wil graag nog veel meer kleuren van Becca.

En tot zover mijn wishlist, ik ga vooral heel hard sparen voor mijn Macbook omdat het een redelijk essentieel ding is momenteel voor mij. En dan vind ik het, het allerleukste om het zelf bij elkaar te sparen. Ik ben natuurlijk ook jarig binnenkort dus wie weet lezen mijn ouders of familie dit artikel, en kan ik nog meer dingetjes afvinken van mijn wishlist.

Geen opmerkingen

Een reactie posten