Urban Decay Vice 4 palette




Vandaag schrijf ik mijn allereerste artikel voor mijn nieuwe blog, en daarvoor kies ik voor een van de mooiste paletten uit mijn stash. Het nieuwe Vice palette van Urban Decay, met 20 prachtige oogschaduw's.




We zullen eerst is even kijken naar de prachtige verpakking van dit palette, het is namelijk erg trendy. Het palette is versiert met de nieuwste kleur techniek, namelijk het oil slick effect waardoor je een soort duo chrome effect krijgt. Verder is het een heel grafisch patroon, en is het palette mooi strak. Wat het meest bijzonder is, is dat ieder palette origineel is. Waardoor het ene palette meer groenig is
en het andere palette juist weer meer paarsachtig, de mijne is lekker kleurijk en dat vind ik extra mooi.



Tijd voor de binnenkant:

Als je het palette opent, zie je een hele grote spiegel(ik laat het plastic er liever op).
Er zitten 20 kleuren oogschaduw in het palette, variƫrend van donker naar licht en van mat naar shimmer en soms zelfs glitter. Ook zit er een dubbelzijdige kwast in dit palette, met aan de ene kant een stijf plat kwastje en aan de andere kant een blendingkwast. Deze kwast heb ik (zoals je ziet,sorry) al gebruikt en bevalt me heel goed, ook vind ik het erg tof dat er Vice 4 opstaat.

Dan gaan we nu over naar de swatches, ik swatch de kleur per 5, en geef over elke kleur een korte beschrijving.




Bones: Een lichte parelmoer met beige kleur met een heel klein beetje shimmer.

Grip: Een matte taupe klein die maar een klein beetje donkerder is als mijn eigen huidskleur.

Deadbeat: Een donkere grijs bijna zwarte kleur met een beetje glitter.

Beatdown: Een bijzondere blauw paarse kleur met een paarse shimmer.

Pandemonium: Een van de meeste gepigmenteerde kleuren uit dit palette en het is ook een hele mooie paarsige taupe tint met schimmel. 


De eerste rij kleuren is goed gepigmenteerd, vooral Beatdown vind ik een hele mooie kleur en vooral heel origineel. Maar ook Pandemonium behoort absoluut door een van mijn favorieten, en is de meeste gepigmenteerde kleur uit dit palette. 




De volgende rij kleuren bevat vooral roze tinten

Framed: Een lichtroze highlither met een warme kleur en deze kleur is volledig mat.

Fast ball: Een warme perzik kleur die nijgt naar roze met een duidelijke shimmer.

1985: Een fuchsia kleur met een duidelijke slimmer deze kleur heeft onwijs veel pigment.

Underhand: Een warme bordeaux tint met een roze ondertoon ook met een duidelijke shimmer en heel goed piment.

Harlot: Een hele toffe lila tint met koele ondertoon.

De 2de rij kleuren heeft vooral roze kleuren, daar moet je we van houden want ze zijn zeker opvallend. Ik hou wel van een beetje spelen me kleuren, waardoor ik ze wel veel gebruik. Vooral de kleur Underhand vind ik super tof en heel goed gepigmenteerd, En Harlot heeft ook wel wat zo'n goed gepigmenteerde lila kleur zie je echt niet vaak.


Op naar de 3de rij, deze bevat vooral groen tinten.

Discreet: Een lichte oud-roze kleur die volledig mat is.

Grasshopper: Een grasgroene kleur met een mooie shimmer en veel pigment.

C-note: Een grijs groene kleur met een groene shimmer.

Artic: Een heldere tel kleur met een warme oude shimmer.

Robbery: Een koele beige tint met een warme gloed en veel slimmer.

De groen tinten spreken mij altijd heel erg aan, vooral C-note en robbery heb ik al veel gebruikt en vind ik er mooi.





En last but not least, de 4de rij. 
Deze bevat vooral warme rood/oranje tinten.

Bitter: Een apparte warme  roest bruine kleur deze is helemaal mat en is een mooie blend kleur.

Flame: Een arme koraal kleur met heel veel gouden glittertjes en onwijs veel pigment.

Low: Een warme bruintint met blauwe shimmer.

Crowbar: Een donkere bruin tint met een mosterdgele gloed.

Delete: Een matte chocolade bruin tint met goed pigment de kleur blend ook erg goed.

In de look van de video van deze review heb ik een look gemaakt met Bitter, Frame en Delete. En deze kleuren zijn ook onwijs goed gepigmenteerd, en blenden erg mooi met elkaar.

Wauw wat een mooi palette, echt het mooiste palette uit me stash. Urban Decay is echt een van me favorieten merken, en als ik dan naar de swatches kijk weet ik weer waarom. Jammer is dat dit palette lastig te koop is, alleen via:

sephora.fr
Douglas.de
Feelunique.com

 Zelf komt mijn palette van marktplaats en heb ik er €60,- voor betaald, en ookal is dat een vrij hoog bedrag. Vind ik het iedere cent waard, voor dit mooie palette.



Hierboven vind je de video van de review, en de look die ik heb gemaakt met het palette.




Geen opmerkingen

Een reactie posten