TAG: 40 beauty questions



Tag's ik ben er dol op, deze gaat echt alleen maar over Beauty. En het zijn maar liefst 42 vragen, dus laten we beginnen.


1. Hoe vaak per dag was je je gezicht?
Als ik geen make-up draag maak ik toch 'savonds mijn gezicht schoon, dus 2 keer dag!
2. Wat is je huidtype (vettig, droog…)?
Gemengd, mijn T-zone is juist vettig en mijn wangen en rond mijn ogen is het juist erg droog vooral in de winter.
3. Welke facewash gebruik je op het moment?
Ik zweer bij de Take The Day Off Balm van Clinique!
4. Scrub je wel eens?

Nee eigenlijk niet zo vaak meer, omdat mijn huid er soms nodig van beschadigd,

5. Welk merk gebruik je daarvoor?
St. Ives apricot scrub, deze is toch zo fijn!
6. Welke dagcrème gebruik je?

Op het moment de Estee Lauder double wear, en wauw wat ruikt deze toch heerlijk.
7. Heb je sproeten?

Ja een heel klein beetje, vooral in de zomer rond mijn neus.
8. Gebruik je oogcrème?
Jazeker, donkere kringen zitten helaas in de familie.
9. Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Ja vooral rond mijn puberteit, op mijn wangen eigenlijk het meest en helaas heb ik daar nog een paar littekentjes aan over gehouden.
10. Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nog nooit van gehoord??
11. Welke foundation gebruik je?
Eigenlijk wissel ik nogal wat af, maar momenteel ben ik heel blij met mijn Dior skin nude air.

12. En welke concealer?
Onder mijn ogen ben ik erg tevreden over de Dior skinflash, en op plekjes de Clinique beyond perfecting.
13. Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Zeer neutraal, maar wel iets gelig.
14. Wat vind je van valse wimpers?
Heel tof, alleen voor everyday ben ik heel blij met me eigen wimpers.
15. Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Ja, dat weet ik. Maar ik ben na 3 maanden nog prima tevreden, en vind het zonde mijn mascara dan weg te doen.
16. Welk merk van mascara gebruik je?
Benefit, eerst de They're real en daarna Rollerlash.

17. Sephora of MAC?
pff, jeetje dat is lastig. Maar ik kies toch voor Sephora met al haar mooie merken.
18. Heb je een MAC Pro-Card?
Helaas niet, maar zeg nooit nooit.
19. Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Een hele boel, de Beautyblender. Real techniques kwasten, Zoeva kwasten en MAC kwasten 

20. Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Ik zweer bij Urban Decay eyeshadow primer potion.
21. En voor het gezicht?
Van heel veel primers krijg ik puistjes door de siliconen, maar ben echt mega blij met de Illumasqua primers. En op het moment gebruik ik de Matte veil.
22. Wat is je favoriete oogschaduw (kleur of tint)?
pff, dat is lastig. Ik houdt van taupe tinten, groen tinten. Maar kan champagne kleuren ook erg waarderen.
23. Gebruik je vloeibare eyeliner of een potlood?
Allebei, als potloodje gebruik ik er een van Bourjois om te tightlinen. En als eyeliner gebruik ik de eyeliner pen van Sisley.
24. Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?
Bijna nooit! Gelukkig!
25. Wat vind je van losse oogschaduws?
Prachtig, vooral met Duraline.

26. Gebruik je minerale make-up?
Nee, ik houdt meer van vloeibare producten.
27. Wat is je favoriete lippenstift?
Wow wat een moeilijke vraag, ik denk dat ik ga voor MAC  Brave en Urban Decay Shame.
28. En lipgloss?
Off course MAC amplify gloss in de kleur Tuned-in.
29. Wat is je favoriete blush?
Daar hoef ik geen moment over na te denken, Milani Luminoso.

30. Koop je wel eens make-up via eBay?
Nee, eigenlijk nooit.
31. Houd je van drogisterij make-up?
Ja, maar ik ben geen hele grote fan ervan.
32. Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Lijkt me best leuk om zo'n outlet eens te zien.
33. Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Absoluut, ik ben nu al aan het sparen voor de B academy visagie opleiding. En verder heb ik al eens bij MAC en make-up studio, workshops gevolgd.
34. Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Nee, ik heb mijn modellen ook nog nooit horen klagen.

35. Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Lijntjes wenkbrauwen, oranje foundation. En het aller ergste witte parelmoerkleurige lipstick, echt niet meer van deze tijd.
36. Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?
Ik kan allebei graag waarderen.
37. Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Adele by far, wauw wat heeft die een mooie koppie zeg. En verder Katty Perry en Rihanna.
38. Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?By far, Concelear om de oogopslag op te fleuren.



39. Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?
Eigenlijk nooit, maar als ik snel ergens heen moet ziekenhuis ofso voor familie of vrienden. Zal ik me echt niet eerst op maken, dan doet dat er helemaal niet meer toe.
40. Vind je dat je er goed uitziet, zelfs zonder make-up?
Ik vind dat ik er best mag wezen!
41. Wat is volgens jou de beste make-up lijn?

Urban Decay heeft me nog nooit teleurgesteld.
42. Wat vind je van make-up?
GEWELDIG, en zonder zou ik echt kapot gaan. Het is mijn creativiteit en zonder is er geen bal aan, en kan ik me niet genoeg opvrolijken 'sochtends.
WAUW, wat een vragen en nu jullie in de reacties. Of neem de TAG over voor je eigen blog.

Geen opmerkingen

Een reactie posten