Micheal Kors Rose Radiant Gold



Vandaag ga ik voor het eerst een Parfum reviewen in een artikel, en ik heb hierbij gekozen voor mijn nieuwe Micheal Kors parfum. 

In september 2000 lanceerde Kors zijn eerste parfum, Michael Kors voor vrouwen. Door het succes dat dit parfum kende werd een jaar later ook een parfum voor mannen uitgebracht.In 2004 bracht Kors naast zijn eerste lijn, de duurdere couturelijn, ook een tweede lijn uit: MICHAEL Michael Kors, die bestaat uit zowel dames- als herenkledij, schoenen, handtassen en accessoires.


Deze parfum is onderdeel van de Gold collection van Micheal kors, er zijn er dus in totaal 3.
Een goude een zilveren, en de rose radiant gold dus.



Het is mijn eerste geur van Micheal Kors, maar wow dit is echt een super goede geur. Zelf houdt ik heel erg van warme geuren met een zware sensuele kant eraan, en vooral de bijzondere geuren vind ik erg lekker. Toch is rosé radiant gold voor iedereen lekker door de noten die erin zitten, en de prijs van de parfum is ook nog een leuk cadeautje.



Top: Nootmuskaat
Hart: Muskus
Basis: Vanille


Zelf heb ik de 50ml en dit is best een royaal formaat, het flesje is zeker een eye catcher.
Een rechthoekig flesje met een fel rosé gouden kleur, met een flinke glans.
Maar mocht je daar nou niet zo van houden, laat het je niet afschrikken want de geur is het echt waard.


Ondanks de vanille in de parfum(waar ik persoonlijk niet erg van houdt), ben ik heel erg blij met mijn nieuwe parfum. En geef ik dit parfum zeker als kado tip, voor de Lady million en Alien fans.


De prijzen:
30ml-  €52,00.
50ml-  €78,00.
100ml-  €102.00.


Geen opmerkingen

Een reactie posten