Makeupgeek oogschaduw's: Eerste bestelling

Zoals vele vast we hebben gehoord is er een nieuw merk in de wereld, en dat is make-up geek. De producten zijn volgens vele zeer goed vergelijkbaar met MAC, en een stuk voordeliger. En natuurlijk ben ik veel te nieuwsgierig om dat aan me voorbij te laten gaan, dus heb ik mijn eerste 5 oogschaduws besteld.



Dit is hoe de oogschaduws binnen komen, losse pans in een kartonnetje. Ze waren helemaal verpakt in bubbeltjes plastic, en daardoor gelukkig allemaal nog helemaal heel. Tijd om de oogschaduw kleuren is wat van dichterbij te bekijken.




Secret Garden(duo-chrome): 
Een turquoise metallic kleur met een paarse duo chrome
Het is een erg mooie en bijzondere kleur, iets donkerder dan je zou denken maar je kan hier hele mooie looks mee maken. Ik vind het pigment van de kleur niet slecht, maar hoe meer je de kleur opbouwt hoe krachtiger de kleur word.




Steampunk(duo-chrome):
De naam vind ik zo goed gekozen bij de kleur, het klopt echt perfect. Al die stempunk achtige kleding heeft ook echt deze kleur, en het pigment van deze leur WAUW echt super mooi.





Shimma Shimma: 
De perfecte highlither zo word zee kleur omschreven, en inderdaad is de kleur echt super mooi. Hij heeft erg veel pigment en zorgt voor een mooie liften van je wenkbrauwen, als je de kleur aanbrengt op je wenkbrauwbot 



                                                                    Ritzy(duo-chrome):
Een hele aparte groen bruin kleur, met een kopre duo-chrome finish. Een redelijk oude achtige kleur vergelijken met de andere kleuren, en ook erg mooi bij blauwen ogen.






                                                                          Fantasy(foiled):
Een prachtige mint achtige kleur, met onwijs veel glans. De folie oogschaduw's zijn de wat luxere kleuren, omdat ze een zachtere textuur hebben. Maar het pigment is ook echt top, ik wil er zeker meer.





Van links naar rechts: Secret Garden, Shimma Shimma, Ritzy, Steampunk, Fantasy
Hier zijn dan alle swatches, vooral Steampunk is echt mega gepigmenteerd en erg mooi. Ook fantasy vind ik echt prachtig echt een sprookjes achtige kleur, Secret Garden valt me een beetje tegen deze kleur moet je echt opbouwen maar dan is ie wel echt heel erg mooi. Ritzy is ook erg mooi en goed qua pigment, maar niet mega gepigmenteerd deze kleur is goed te combineren met Steampunk. En als laatste Shimma Shimma een prachtige highlither, en mijn nieuwe favorieten kleur voor op het wenkbrauwbot en de binnenste ooghoeken.





   En zo zien ze er uit in het Z-palette, ideaal wat mij betreft. En ook leuk zo alle kleurtje bij 
   elkaar.





    In deze look heb ik de kleur fantasy op mijn ooglid aangebracht, en Shimma Shimma op   
    mijn wenkbrauw bot en mijn binnenste ooghoeken.



    Ik ben dol blij met mijn nieuwe oogschaduw's, en wil er nog veel meer. Er zijn er zelfs al 7   
    nieuwe onderweg waarneer ik dit artikel schrijf. En die ga ik natuurljk weer allemaal voor 
    jullie swatchen, en reviewen.


Geen opmerkingen

Een reactie posten