Nieuws uit beautyland #1


Nieuwe dingen, uitproberen maar zeker ook te ontdekken. In deze nieuwe reeks op mijn blog, blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste toffe nieuwtjes uit beautyland.


Colourpop ultra mettalic lips

Colourpop heeft een heleboel nieuwe producten, waaronder ook metallic lips die nu natuurlijk helemaal de trend zijn. Zelf ben ik echt zo benieuwd na de kleuren mugshot en glitter die lijken me echt zo mooi.


Mac it's a strike

25 augustus is deze collectie verkrijgbaar en ik kan je vertellen, deze collectie heeft een paar mooie pareltjes.


Jeffree star cosmetics skin frost - nieuwe kleuren
sinds een tijdje heb ik jeffree star cosmetics helemaal ontdekt en de skin frost staat zeker weten op me lijstje. Lavendel snow (rechts onderin) lijkt me ook heel gaaf.


Benefit
Is echt steeds meer een van mijn favorieten merken aan het worden, eerst de wenkbrauw collectie die echt super is. En check deze nieuwe sets echt zo tof, ik kan niet wachten.


Urban decay ultimate basics palette
Dit nieuws is echt net nieuw, en wauw wat een mooie palette weer een super mooie toevoeging aan het naked assortiment.


Makeup geek krijgt highlither palette
Een van mijn favorieten oogschaduws zijn zeker van makeup geek en ze krijgen nu ook een highlither palette. Omg ik kan echt niet wachten, deze swatches zijn al zo tof.


Nikkie tutorials x Too faced

Als mega grote Nikkie fan kan ik dit palette natuurlijk niet aan me voorbij gaan, en heb ik deze na dat deze verkrijgbaar werd gelijk besteld. Jullie houden zeker een video hiervan te goed.


Anastasia foundation sticks
Mijn laatste nieuwtje is van het prachtige merk Anastasia Beverly Hills, er komen namelijk foundation sticks bij. Ik ben hier zo benieuwd naar, en hoe de dekking zal zijn. 

Dit waren al mijn nieuwtjes uit beautyland voor deze keer, laat me weten wat je van deze nieuwe reeks vind en verheug je maar vast op de volgende 




Geen opmerkingen

Een reactie posten